کارخانه تولید کننده رنگ ترافیکی همدان

رنگ ترافیکی به مجموعه رنگ هایی گفته می‌شود که در مسیرهای رفت و آمد از قبیل خیابان و جاده استفاده می گردد و دارای کاربرد گسترده و وسیع می باشد. استفاده از رنگ های ترافیکی رابطه مستقیمی با سلامتی و جان انسان دارد و تولید این رنگ ها توانسته است تحولی شگرف برای تولید انواع علائم راهنمایی رانندگی و خط‌کشی جاده‌ها ایجاد نماید. عمده فعالیت ما در کارخانه رنگ ترافیکی همدان می باشد و تلاش بر آن داریم محصولات خود را با بالاترین درجه کیفی به بازار عرضه کنیم.

کارخانه تولید کننده رنگ ترافیکی همدان

رنگ ترافیکی زرد مقاوم در برابر ضربه و خراش

رنگ ترافیکی زرد مقاوم در برابر ضربه و خراش

رنگ های ترافیکی موجود در بازار در ۲ نوع رنگ ترافیکی سرد و رنگ ترافیکی گرم تقسیم بندی می شود. در واقع رنگ ترافیکی سرد به رنگ هایی گفته می شود که استفاده از آن نیازمند وجود به دمای بالا نیست. اما رنگ های ترافیکی گرم، وجود دمای بالا تا میزان معینی لازم است تا بتوان آن را بر روی آسفالت ایجاد کرد. رنگ ترافیکی زرد از جمله رنگهای ترافیکی سرد می باشد که در دو نوع تک جزئی و دو جزئی تولید و روانه بازار گردیده است.

یکی از مزایای اصلی استفاده از رنگ زرد، شب نما بودن این رنگ می باشد. استفاده از این رنگ می‌تواند در هنگام تاریکی، باعث وضوح دید راننده گردد و قابلیت تشخیص چشم انسان با استفاده از رنگ زرد افزایش می یابد. این رنگ از پر کاربرد ترین رنگ های موجود در بازار است و برای مسیرهای رفت و آمد درون و برون شهری استفاده می گردد. داشتن مقاومت و استحکام بالای این رنگ، باعث کاربردی بودن و طول عمر آن گردیده است.

یکی از مسائل مهم در رنگهای ترافیکی، مقاومت بالای آن در برابر ساییده شدن توسط خودروهای سبک و سنگین و گرما و سرمای شدید می باشد. رنگ زرد تمام موارد بیان شده را دارا است و به راحتی می‌توان این محصول را جهت خط کشی و ایجاد علائم راهنمایی رانندگی اعمال کرد. از رنگ ترافیکی زرد، برای خط کشی ممتد، خطوط منقطع، خطوط عابر پیاده، سرعت گیر، کف پارکینگ، خط کشی طولی و عرضی، بزرگراه ها و سالن های ورزشی استفاده می گردد.

عرضه بی واسطه رنگ ترافیکی ایرانی درجه یک

عرضه بی واسطه رنگ ترافیکی ایرانی درجه یک

مجموعه ما در زمینه عرضه رنگ ترافیکی درجه یک ایرانی فعالیت دارد. این مجموعه علاوه بر محصولات عرضه شده در شهر همدان، رنگ ترافیک شیراز را نیز با بالاترین کیفیت به بازار عرضه می کند. تیم متخصص و حرفه ای ما محصولات خود را به صورت مستقیم و بدون واسطه به بازار عرضه می‌کند. ما مفتخریم مسئولیت اجتماعی خویش در زمینه عرضه محصولی که می تواند در زمینه حفظ جان تأثیر فراوانی داشته باشد را به صورت کامل انجام دهیم.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما