مشکلات رنگ خط کشی اسفالت و راه حل آن

مشکلات رنگ خط کشی اسفالت از دید یه مجری خط کشی زیاد است و  اجرای رنگ رافیکی و راه حل ان یک دیدگاه تمام خط کشی های رو سازی آسفالت با فرسوده شدن به پایان رسیدن عمر سرویس دهی خود می رسند. پایان عمر سرویس دهی زمانی است که رنگ خط کشی آسفالت در اثر فرسودگی دید کافی را برای رانندگان فراهم نمی کند. این پایان عمر سرویس دهی که ممکن است هر زمانی بعد از چند هفته یا چند سال از زمان اجرا باشد مشخص می کند که چه زمانی باید رنگ خط کشی آسفالت باید تجدید شود.

آنچه در این مقاله می‌خوانید:

رنگ خط کشی اسفالت

ارزیابی پایان رنگ خط کشی آسفالت

این ارزیابی معمولا بر اساس میزان دید در شب سنجیده می شود.

معمولا سه روش برای تعیین پایان عمر مفید رنگ خط کشی آسفالت توصیه میشود.

1-ارزیابی بصری رنگ خط کشی در روز

2-ارزیابی بصری رنگ خط کشی  در شب

3-تعیین میزان بازتاب نور برگشتی

 

برای بررسی میزان خرید رنگ خط کشی اسفالت  با  ایمن رنگ تاپ همراه شوید.

 

رنگ خط کشی اسفالت

مشکلات رنگ خط کشی اسفالت و راه حل آن

 

مشکلات راه حل ها
ضخامت زیاد در قسمت مرکزی خط کشی کاهش چسبندگی و احتمال ترک خوردن خط کشی کاهش فشار محفظه رنگ،بستن تدریجی پیچ کنترل،افزایش فشار هوای تمیز شده،کاهش فشار پمپ،افزایش دمای مواد
ضخامت در قسمت مرکزی خط کشی کاهش فشار هوای تمیز شده و تمیز کردن نازل های اسپری
نازک بودن یا لایه رنگ خط کشی و ضخیم بودن لایه دیگر آن تعویض و پاک کردن سرهای خروجی رنگ سرد
پهن بودن بیش از حد خط کشی پایین آوردن پیستوله پاشش ، انتخاب اندازه مناسب درسر خروجی،تنظیم زاویه نازل خروجی

 

برای اطلاعات بیشتر از معایب رنگ ترافیکی و راه حل ان این مطلب را دنبال کنید.

2

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما