کارخانه تولید رنگ آسفالت

کارخانه ما یکی از بزرگترین مراکز تولید رنگ آسفالت در ایران است که با تولیدات و فناوری های روز دنیا توانسته نیاز های داخلی کشور را تامین نماید و همچنین رنگ آسفالت هایی تولید کند که به محیط زیست هم آسیبی نمی رساند و بیشتر آنها بر پایه آب است،البته برخی از رنگ های آسفالت نیز وجود دارند که بر پایه روغن و دیگر مواد ساخته میشوند.

کارخانه تولید رنگ آسفالت

راهنمای انتخاب رنگ آسفالت

راهنمای انتخاب رنگ آسفالت

برای انتخاب رنگ آسفالت شما باید به نکاتی توجه داشته باشید،نکاتی مانند؛برای خرید رنگ دقت داشته باشید که رنگ آسفالت بر پایه آب باشد چراکه این رنگ ها هیچ آسیبی به آسفالت نمی‌زنند و همچنین برای محیط زیست هم خطری ایجاد نمیکنند و کاملا با ان سازگار هستند،دوما اینکه رنگی را انتخاب کنید که قابلیت ماندگاری بالایی داشته باشد و در اثر تابش مستقیم نور خورشید و همچنین با بارندگی و شرایط جوی نامساعد سریع از بین نرود و پاک نشود.

معمولا برای خطوط عابر پیاده و یا برای خط کشی خیابان از رنگ سفید استفاده میکنند و بهترین رنگ هم رنگ سفید است چراکه هم در هنگام شب دید واضحی دارد و صبح نیز کاملا نمایان است، و برای استفاده از این رنگ در زمین بازی و یا سالن میتوانید به غیر از رنگ سفید از رنگ های متنوع دیگری نیز استفاده کنید تا علاوه بر استفاده از مزایای این رنگ،زیبایی خاصی نیز به زمین بازی کودکان و یا بزرگسالان بدهید.

رنگ های تولید شده در کارخانه ما تمامی موارد بالا را دارا می باشند و همچنین برای استفاده از رنگ آسفالت باید آسفالت را از هرگونه گردوغبار و آلودگی و خاک پاک کرد و سپس با لباس و دستکش مخصوص این رنگ را روی آسفالت استفاده کرد،این رنگها کاملا ضد آب می باشند.

بازار فروش رنگ آسفالت

بازار فروش رنگ آسفالت

در ایران بازار فروش رنگ آسفالت بسیار زیاد است و شما میتوانید این محصول را هم به صورت حضوری و هم به صورت غیر حضوری و اینترنتی نیز خریداری نمایید که برای خرید آنلاین و مستقیم میتوانید به سایت ما مراجعه کنید و تمامی رنگ های مخصوص آسفالت را به همراه قیمت آنها مشاهده کنید و برای دریافت اطلاعات و راهنمایی بیشتر میتوانید با کارشناسان فروش ما در ارتباط باشید و این محصول را با قیمتی مناسب سفارش داده و درب منز یا محل کار خود تحویل بگیرید.

هرچند که رنگ های تولید شده در کارخانه ما کاملا سازگار با محیط زیست هستند اما برای استفاده از آن باید به نکته ی زیر توجه داشته باشید.

نکته: برای استفاده از این رنگ حتما باید از ماسک و لباس و دستکش استفاده کنید چراکه ممکن است به بدن شما آسیبی بزند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما