مرکز پخش رنگ اپوکسی شفاف اصفهان

رنگ اپوکسی یکی از رنگ های بسیار مرغوب و باکیفیت می ‌باشد که به دلیل خواص منحصر به فردی که دارد دارای طرفداران زیادی می باشد، یکی از انواع این رنگ، رنگ اپوکسی شفاف می باشد که از کاربرد های زیادی برخوردار است. 

مرکز پخش رنگ اپوکسی اصفهان با پخش این نوع رنگ به شهرهای مختلف کشور آن را با کیفیت بالا و در وزن‌ های مختلف به صورت عمده عرضه و پخش می‌ کند. 

مرکز پخش رنگ اپوکسی شفاف اصفهان

بررسی اجزای انواع رنگ اپوکسی

بررسی اجزای انواع رنگ اپوکسی

رنگ اپوکسی یکی از انواع رنگ ‌های بسیار مرغوب، با کیفیت و قوی می باشد که برای سطوح مختلف از این نوع رنگ استفاده می‌ کنند. 

استفاده از رنگ اپوکسی به دلیل ویژگی‌ هایی از قبیل استحکام بالا، مقاومت شیمیایی خوب، دوام و پایداری زیاد بسیار مورد استقبال قرار گرفته است. 

ترکیبات رنگ اپوکسی بسیار سخت و شکننده بوده که با افزودن مواد شیمیایی خاص مانند مواد سخت کننده می توان این شکنندگی را از بین برد، اما باید به این نکته نیز توجه نمود که استفاده از مواد سخت کننده، مقاومت شیمیایی اپوکسی را کاهش می‌ دهد. 

از اجزای رنگ اپوکسی می‌توان به 3 نوع زیر اشاره کرد. 

رنگ اپوکسی که برای پوشش دادن و رنگ ‌آمیزی سطوح و کف‌ پوش ها استفاده می شود، معمولاً دو جزئی بوده و از هاردنر رزین اپوکسی و افزودنی‌ های رنگ تشکیل شده است، و اجزای رنگ اپوکسی، شامل رنگ 100 درصد اپوکسی جامد، اپوکسی پایه حلال و رنگ اپوکسی پایه آب می ‌باشد. 

در رنگ اپوکسی 100 درصد جامد، که خالص ‌ترین نوع رنگ محسوب می شود، استفاده از آن بر روی سطوح مختلف باعث سخت شدن سریع آن می‌شود و باعث ایجاد ظاهری درخشان در محیط می ‌گردد. 

رنگ اپوکسی پایه حلال، دومین جزء از این نوع رنگ می باشد، که اجزای اصلی تشکیل‌ دهنده این رنگ 40 تا 60 درصد از مواد جامد تشکیل شده است که با حلال‌ های شیمیایی ترکیب شده و در صنایع مختلف کاربرد دارد. 

رنگ اپوکسی پایه آب نیز شامل 40 تا 60 درصد مواد جامد است، که در آن از آب به‌ عنوان حلال استفاده شده است و برای مصارف خانگی و مسکونی بسیار مناسب و مفید می ‌باشد. 

فروش مستقیم رنگ اپوکسی در اصفهان

فروش مستقیم رنگ اپوکسی در اصفهان

فروش رنگ اپوکسی اصفهان و دیگر محصولات این نوع رنگ، از طریق مجموعه فروش ما امکان پذیر می ‌باشد و متقاضیان می ‌توانند جهت دریافت لیست قیمت خرید رنگ اپوکسی و ویژگی‌ های آن و راهنمایی ‌های لازم در خصوص این نوع رنگ با ما در ارتباط باشند. 

فروش مستقیم رنگ اپوکسی در اصفهان، زمینه خرید بی واسطه را برای همشهریان اصفهانی و دیگر شهرهای کشور فراهم نموده است و متقاضیان می ‌توانند به‌صورت مستقیم به این محصول دسترسی کامل داشته باشند. 

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما