مرکز خرید ضد زنگ سفید

مرکز خرید ضد زنگ سفید نقش مهمی در صادرات و رونق گرفتن بازار دارد به همین دلیل با ایجاد شبکه تبلیغاتی سعی می کند به اقتصاد و بازار رونق دهد. 

ضد زنگ نوعی رنگ آستری می باشد که برای جلوگیری از پوسیدگی و زنگ زدگی روی سطوح سازه های فلزی، فولادی و جوشکاری شده پاشیده می شود که سبب افزایش عمر آن ها می شود.

مرکز خرید ضد زنگ سفید

طرز استفاده از ضد زنگ

طرز استفاده از ضد زنگ

طرز استفاده از ضد زنگ شامل مراحل زیر می شود :

  • در وهله اول باید ضد زنگ طوسی، قرمز یا سفید را خرید کرد.
  • در مرحله بعد باید روی سطوح سازه را پارچه ای تمیز کنیم تا تمام چربی ها و سیاهی های آن ها از بین برود.
  • در مرحله سوم باید ضد زنگ را با تینر ترکیب کنیم .
  • سپس آن را به روی سطوح سازه مورد نظر با غلتک، قلم مو یا پیستوله می پوشانیم.

ضد زنگ ها بر پایه الکید رزین ساخته شده اند و به دو صورت رنگ قرمز و طوسی تولید می شوند که هیچ گونه تفاوتی بین آن ها وجود ندارد و بسته به نوع رنگی که می خواهید روی سازه یا درب و پنجره خود بزنید می توانید آن ها را انتخاب کنید.

به عنوان نمونه اگر قصد دارید رنگ تیره یا قهوه ای روی سازه مورد نظر خود نظر بزنید باید ضد زنگ قرمز خرید کنید اما اگر می خواهید رنگ های روشن روی درب و پنجره یا سازه فلزی مورد نظر بزنید باید ضد زنگ طوسی را انتخاب کنید. این کار باعث صرفه جویی در مصرف رنگ می شود به عنوان نمونه اگر سطحی که می خواهید رنگ سفید روی آن بزنید از ضد زنگ قرمز استفاده کنید شما مجبور می شوید پنج لایه از رنگ را روی سطح بزنید در صورتی که اگر از ضد زنگ طوسی استفاده کرده بوده اید فقط نیاز به سه لایه از رنگ داشتید.

بازار فروش ضد زنگ آلکیدی

بازار فروش ضد زنگ آلکیدی

کیفیت و خاصیت ضد زنگ زدگی انواع ضد زنگ ها تاثیر طلایی بر افزایش بازار فروش ضد زنگ آلکیدی داشته اند چون با استفاده از این محصول می توان به مقاومت سازه های فلزی در برابر رطوبت و آب کمک شایانی کرد. علاوه بر این ها فواید استفاده از این محصول باعث شده عرضه و فروش آن افزایش یابد که ما در زیر به آن ها اشاره می کنیم :

  • بعد از استفاده به مدت 1 ساعت سازه مورد نظر به صورت سطحی خشک می شود و 4 تا 6 ساعت طول می کشد تا سازه به صورت عمقی خشک شود.
  • پوشش دهی فوق العاده ای دارد.
  • به راحتی قابل اجرا می باشد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما