مرکز خرید رنگ ترافیکی اپوکسی

رنگ ها امروزه در انواع مختلف و برای کاربردهای گوناگون تولید می شوند. یکی از رنگ های پر استفاده برای خط کشی خیابان ها و آزاده راه ها و … رنگ ترافیکی می باشد که به علت کارایی مطلوب و کیفیت بسیار خوبی که دارد، از فروش بالایی برخوردار بوده و متقاضیان زیادی دارد. مرکز خرید رنگ ترافیکی اپوکسی انواع این محصول را به صورت بسته بندی های متنوع ارائه می کند.

مرکز خرید رنگ ترافیکی اپوکسی

درباره انواع رنگ ترافیکی چه می دانید؟

درباره انواع رنگ ترافیکی چه می دانید؟

رنگ های ترافیکی دارای انواع متنوعی می باشند که می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • رنگ ترافیکی سرد: این رنگ در انواع تک جزئی و دو جزئی تولید می شود. از این محصول برای خط کشی خیابان های داخل و خارج از شهر استفاده می شود. این رنگ ها دارای نمونه های مختلفی نظیر رنگ ترافیکی دو جزئی اپوکسی، رنگ ترافیکی اکریلیک دو جزئی، رنگ ترافیکی بر پایه رزین های اکریلیک و … می باشند.
  • رنگ ترافیکی گرم: این رنگ سریع خشک می شود و از آن برای خط کشی مسیرهای پر تردد و شلوغ مانند بزرگراه ها و … استفاده می شود و در انواع رنگ ترافیکی اپوکسی گرم، رنگ ترافیکی آلکیدی گرم و … تهیه می شود.
  • رنگ ترافیکی چند جزئی: این رنگ دارای چسبندگی بسیار خوبی بوده و برای خط کشی عابر پیاده در محل های پر تردد استفاده می شود و در برابر سایش مقاومت بالایی دارد.

رنگ های ترافیکی در برابر شرایط آب و هوایی مختلف بسیار مقاوم بوده همچنین در برابر نور خورشید پایداری بسیار خوبی دارند و تغییری در کیفیت آنها ایجاد نمی شود.

پخش مستقیم رنگ ترافیکی گرم

پخش مستقیم رنگ ترافیکی گرم

پخش مستقیم رنگ ترافیکی گرم با کیفیتی درجه یک توسط همین سایت انجام می شود. در این مرکز مشتری می تواند کالای دلخواه را به صورت آنلاین سفارش دهد تا به نشانی او ارسال گردد و از پرداخت هزینه های متفرقه در رفت و آمد پیشگیری شود.
امروزه با توجه به کاربرد فراوان انواع رنگ ترافیکی تقاضا برای تولید و عرضه این محصول در حال افزایش است و از این رو شرکت های تولیدی متعددی در زمینه تولید انواع رنگ ترافیکی در حال فعالیت هستند تا بتوانند نباز کشور به این محصول را تأمین نمایند.
این تولید کننده ها با رعایت استانداردهای لازم و با بهره گیری از دانش نیروی جوان و متخصص توانسته اند محصولی با بالاترین کارایی را تهیه و راهی بازار فروش کنند. این رنگ های پر مصرف علاوه بر این که از کیفیت مرغوبی برخوردار هستند، دارای قیمت مناسب و مقرون به صرفه ای بوده و تنوع بالایی در بسته بندی دارند که مشتری بر حسب نیاز می تواند محصول مورد نظر را خریداری کند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما