مرجع پخش رنگ صنعتی

صنعت رنگ یکی از صنایع مهم و کاربردی در زیبا سازی می باشد که امروزه بسیار پیشرفت کرده و در بخش های مختلفی از این صنعت استفاده می شود. این صنعت به دو دسته ی رنگ صنعتی و رنگ ساختمانی تقسیم می شود. مرجع پخش رنگ صنعتی نیز در شهر های مختلف متفاوت است و رنگ صنعتی را می توان از مرجع پخش آن به صورت عمده تهیه کرد.

مرجع پخش رنگ صنعتی

انواع مختلف رنگ صنعتی

انواع مختلف رنگ صنعتی

به طور کلی رنگ صنعتی انواع بسیار مختلفی دارد اما کاربرد عمده این رنگ برای جلوگیری از خوردگی لوله و اتصالات که حاوی آب، روغن، فاضلاب، گاز ها و… هستند. مورد استفاده قرار میگیرد. رنگ های صنعتی برای ابزار آلات کشاورزی و خودرو ها کاربرد فراوانی دارند و درکل باعث بالا رفتن عمر طبیعی این دستگاه آلات می شوند.

یکی از انواع رنگ صنعتی رنگ های اپوکسی می باشد که در محیط های شرجی و پر رطوبت دوام و مقاومت بسیار بالایی دارد.یکی دیگر از انواع رنگ های صنعتی رنگ های پلی یورتان می باشد که در برابر اشعه ها و نور خورشید نیز بسیار مقاوم و با دوام هستند، این رنگ با چسبندگی عالی روی سطوح آلومینیوم و مس دوام آن ها را افزایش می دهد.

یکی دیگر از رنگ های صنعتی رنگ های ترموپلاست می باشد که ویژگی آن مقاومت و دوام زیاد می باشد، این رنگ سرعت بسیار زیادی در خشک شدن دارد.رنگ های کوره ای یکی دیگر از انواع رنگ صنعتی می باشد که با دمای بسیار زیادی در کوره تشکیل شده و در برابر رطوبت دچار آسیب نمی شود. رنگ های کوره ای ثابت و براق هستند، هم چنین لوازم شوینده هم آن را دچار آسیب نمی کند.

گروه رنگ های مقاوم حرارتی نیز یکی از انواع رنگ صنعتی می باشد که در دمای بسیار زیاد عرضه می گردد و بخاطره دارا بودن ذرات مس، آلومینیوم، فلز و… مقاومت خیلی خوبی دارد. رنگ های صنعتی نسوز هم یکی از پرمصرف ترین نوع این رنگ می باشد که برای دیواره ی کوره ها و… استفاده می شود.

استعلام قیمت رنگ صنعتی

استعلام قیمت رنگ صنعتی

استعلام قیمت رنگ صنعتی را می توان از فروشگاه مربوط به رنگ های صنعتی انجام داد.قیمت رنگ های صنعتی بسته به رنگ، وزن، کیفیت، شرکت تولید کننده و برند متغیر و متفاوت می باشد، هم چنین رنگ ها بسته به براق یا مات بودن تغییر قیمت می دهند.
رنگ های صنعتی از نظر کیفیت به چند دسته تقسیم می شوند که این کیفیت روی قیمت آن تاثیر گذار است اما به علت کارایی بالای رنگ ها در صنعت ، بازار فروش خوبی را به خود اختصاص داده اند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما