مراکز خرید رنگ کولتار اپوکسی

خرید رنگ کولتار اپوکسی از جمله نیازهای ضروری برای بسیاری از مراکز صنعتی، برای کاهش میزان خورندگی تجهیزات خود از جمله لوله های بتنی و فلزی و مخازن آب و غیره هستند، در واقع این نوع رنگ از دوقسمت تشکیل شده است کولتار که موادی بر پایه زغال سنگ و رنگ اپوکسی که از جمله رنگ های رزینی به حساب می آید این رنگ در اکثر موارد به رنگ مشکی تیره می باشد، که توسط مراکز خرید معتبر در سراسر کشور عرضه می گردد.

مراکز خرید رنگ کولتار اپوکسی

تفاوت رنگ کولتار با رنگ اپوکسی

تفاوت رنگ کولتار با رنگ اپوکسی

همان طور که می دانید امروز استفاده از رنگ های صنعتی باعث شده میزان خورندگی و آسیب زایی برای تجهیزات فلزی و بتنی این صنایع به حداقل برسد، از این رو رنگ های صنعتی با متریال مختلف توسط تولیدکنندگان تولید می سود، از جمله این رنگ‌ها، رنگ سوله، کولتار، اپوکسی و ترکیبی اپوکسی کولتار می باشد، با توجه به این نکات به تفاوت رنگ کولتار و رنگ اپوکسی پرداخته می‌شود:

  • رنگ کولتار از ترکیبات با پایه زغال سنگ به دست می آید، و به صورت مایع قیر مانند است، این رنگ خود به تنهایی قابلیت رنگ کاری بر روی کار مورد نظر را ندارد، در واقع رنگ کولتار به عنوان افزایش دهنده دوام و مقاومت رنگ های دیگر استفاده می شود که یکی از این رنگ ها اپوکسی می باشد. رنگ کولتار هم چنین میران واکنش پذیری رنگِ ترکیبی را به صفر می رساند که این موضوع از جمله دلیل استفاده از آن به عنوان مکمل رنگی می باشد.
  • رنگ اپوکسی همان طور که گفته شد از جمله رنگ های رزینی می باشد که ویژگی رنگ اپوکسی لوله فولادی باعث شده از آن روی سطوح فلزی، چون آهن و فولاد استفاده شود، از این رو به عنوان پوشش محافظتی بر روی این نوع سطوح استفاده می شود. رنگ های اپوکسی دارای چسبندگی بسیار قوی می باشد، این خصوصیت منحصر به فرد این نوع رنگ آن را گزینه‌ی مناسب برای رنگ کاری صنعتی کرده است، زیرا چسبندگی رنگ از جمله عوامل موثر در دوام و مقاومت رنگ در طولانی مدت می باشد، که معیاری برای کیفیت و سنجش شاخص مرغوبیت رنگ می باشد.

صادرات انواع رنگ کولتار اپوکسی

صادرات انواع رنگ کولتار اپوکسی

امروزه قیمت رنگ کولتار اپوکسی با توجه به نوع کاربرد و نیاز بازار، می تواند متغیر باشد.به عنوان مثال یک مکانی بسته به سلیقه و نیاز، به رنگ براق سوله احتیاج باشد و یا در مکان صنعتی دیگر رنگ های مات کولتار اپوکسی می تواند کاربرد داشته باشد که هرکدام با توجه به کاربرد قیمت خاص خود را دارند، از این رو تولید کنندگان باید در تولیدات خود تمام کاربردهای رنگ ها را در نظر بگیرند.

کاربرد وسیع رنگ کولتار اپوکسی باعث شده فروش و صادرات رنگ اپوکسی کولتار صنعتی روبه رونق باشد، این مرکز همواره در تلاش است با فروش مستقیم بهترین رنگ کولتار اپوکسی صنعتی، با نازل ترین قیمت به صورت عمده و خرده با حذف واسطه ها و دلالان بازار با صرفه جویی در زمان و هزینه های خریدار محترم آن را به فروش برساند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما