قیمت چسب چشم گربه ای ترافیکی

قیمت چسب چشم گربه ای ترافیکی در برندهای مختلف و در کیفیت مرغوب متفاوت می باشد و معمولا قیمت فروش این چسب در صورت خرید عمده مناسب و ارزان می باشد. چسب چشم گربه ای یکی از چسب های پرمصرف بر روی آسفالت می باشد که در بهترین قیمت ها به فروش می رود.  فروش آنلاین و فوری این محصول به صورت عمده با قیمت مناسب انجام می شود.

قیمت چسب چشم گربه ای ترافیکی

مشخصات چسب چشم گربه ای دو جزئی

مشخصات چسب چشم گربه ای دو جزئی

چسب چشم گربه ای دو جزئی به چسب اپوکسی ترافیکی گفته می شود که از رزین های اپوکسی برای چسباندن علامت های ترافیکی بر روی آسفالت یا بتن ها یا سنگ ها طراحی شده است.

این چسب به دلیل محدودیت زمانی برای اجرای تجهیزات ترافیکی برای زمان خشک پایین، چسب ترافیکی بسیار موثر و مفید می باشد و حائز اهمیت است.

با طراحی خاص به وسیله چسب چشم گربه ای با در نظر گرفتن کلیه خاصیت های مکانیکی خوب زمان خشک شدن آن بسیار کاهش می یابد و این از ویژگی های مهم برای سازمان های راهداری و حمل و نقل و شهرسازی و سایر افرادی که از آن استفاده می کنند می باشد.

استفاده از این چسب باید پس از اطمینان از شرایط آب و هوایی مساعد اجرا شود و شرایط سطح محل اجرای چسب نیز باید بررسی شود و سطحی که در آن چسب اجرا می شود باید عاری از هر گونه آلودگی ها از جمله گرد و خاک، آب، چربی و … باشد.

بنابراین قبل از استفاده از چسب چشم گربه ای سطح زیرین آسفالت کاملا از مواد اضافی و زائد پاک سازی شود و آمادگی لازم را برای اجرای چسب ترافیکی داشته باشد.

فروش انواع چسب های گربه ای دو جزئی با کیفیت و درجه یک در برندهای مختلف به روش های مختلف به بازار عرضه می شود و قیمت فروش آن نیز بستگی به کیفیت و برند تولیدی نیز دارد.

بازار پخش انواع چسب ترافیکی

بازار پخش انواع چسب ترافیکی

تولیدکنندگان انواع چسب چشم گربه ای دو جزئی ترافیکی را در برندها مختلف با بهترین کیفیت به صورت عمده راهی بازار فروش می نمایند.

فروشندگان برتر چسب ترافیکی را در برندهای مختلف به روش مستقیم و غیرمستقیم  با قیمت های متفاوت به مصرف کنندگان عرضه می نمایند

شرکت های صنایع شیمیایی و رنگسازی با ارائه بهترین خدمات لازم برای مشتریان خود این محصولات را با بهترین قیمت ها به روش حضوری و غیرحضوری به فروش می رسانند.

اگر قصد خرید آنلاین و فوری از چسب چشم گربه ای ترافیکی به صورت عمده با قیمت مناسب دارید می توانید از طریق مشاوران فروش این سایت اطلاعات و راهنمایی های لازم را کسب نمایید.

2

  1. سلام
    معمولا زیر کار را یه مقدار برمیدارند و چسب را با لیسه به ان می زنیم و رو اسفالت میچسبانیم
    برا هر چشم گربه ای 100 گرم کافی است

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما