قیمت هر کیلو رنگ پلی اورتان

استفاده از رنگ های پلی اورتان در سراسر دنیا در حال افزایش است و علت آن ویژگی های منحصر به فرد آن است که از سایر رنگ ها متمایزش می کند. این زنگ برای انواع سطوح فلزی و آهنی که در معرض تابش نور مستقیم خورشید قرار دارند و محیط هایی که مرطوب هستند و یا در معرض واکنش های شیمیایی قراردارند انتخاب بسیار مناسبی است. رنگ پلی اورتان کیلویی به علت قیمت مناسبی که دارد برای خرید های حجمی مناسب است. قیمت هر کیلو رنگ پلی اورتان

معرفی انواع رنگ پلی اورتان

معرفی انواع رنگ پلی اورتان

رنگ های پلی اورتان یا پلی یورتان در سه نوع تولید می شوند. رنگ های پلی اورتان مات، براق و نیمه مات یا همان نیمه براق که استفاده از هرکدام بستگی به شرایط محیط و نیاز کاربر دارد. اما بیشترین میزان فروش و استفاده متعلق به رنگ پلی اورتان براق است که زیبایی بیشتری دارد علاوه بر اینکه بسیار مقاوم تر نیز هست. قبل از مصرف حتما باید به دستور العمل مربوط به آن توجه کرد و با مطالعه و کسب اطلاعات در این زمینه بهترین حلال اعم از تینر، پلی اتر، آکریلیک و.. را برای رقیق سازی انتخاب کرد.

رنگ نیمه مات این ماده بر پایه ی رزین آکریلیک و هاردنر ایزوسیانات است و هر سه نوع آن ها تفاوت چندانی ندارند، همگی قابلیت ضد خورندگی، ضد سایش و خراش، مقاومت بالا در برابر آب و هوای مختلف، واکنش های فیزیکی و شیمیایی، نور مستقیم خورشید،حرارت و.. را دارا هستند و تنها وجه تمایز آن ها براق بودن و زیبایی چند برابری رنگ های براق این محصول است. این رنگ ها به رنگ ضد خوردگی لوله نیز مشهورند و یک انتخاب کاملا آگاهانه و درست برای انواع لوله ها برای محافظت از خوردگی می باشند.

برتری این رنگ خشک شدن سریع آن است که در کمترین زمان ممکن خشک می شود و با قدرت چسبندگی بالایی که دارد تمام سطح مورد نظر را پوشش می دهد. با توجه به راحتی کار با آن ها تمامی افراد بدون داشتن مهارت و یا تجربه در رنگ ماری می توانند از آن استفاده کنند فقط کافیست وسایل مورد نیاز رنگ آمیزی اعم از غلتک، برس، حلال، سطل رنگ و.. را خریداری کنند و قبل از مصرف دستور تهیه را به خوبی مطالعه کرده و سطح مورد نظر را از هرگونه آلودگی و گرد و غبار بزدایند.

خرید رنگ رویه پلی اورتان

خرید رنگ رویه پلی اورتان

صنایع تولیدی ایمن رنگ تاپ به عنوان یکی از برترین تولید کنندگان رنگ پلی اورتان در ایران با دارا بودن سال ها تجربه در این زمینه به صادرات انواع آن نیز مشغول است. این مجموعه دارای سابقه ای بسیار درخشان در زمینه ی تولید رنگ های با کیفیت با قیمتی بسیار مناسب هستند و به همین علت نزد مصرف کنندگان محبوب و پرطرفدار هستند. برای خرید انواع رنگ های پلی اورتان به صورت حجمی و کیلویی و استعلام قیمت می توانید با کارشناسان فروش این مجموعه تماس حاصل فرمایید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما