قیمت رنگ پلی اورتان براق

قیمت رنگ پلی اورتان براق به صورت کاملاً رقابتی و مقرون به صرفه برای خریدار های عمده اعلام می‌ شود و این محصولات از آنجایی که قابلیت های منحصر به فردی دارند به عنوان نوعی رنگ صنعتی در صنایع مختلف از آنها استفاده می گردد. این محصولات به عنوان بهبود دهنده سطوح بتنی و فلزی قابلیت استفاده را به خود اختصاص می‌ دهند.

قیمت رنگ پلی اورتان براق

معرفی دسته‎ بندی رنگ های پلی یورتان

معرفی دسته‎ بندی رنگ های پلی یورتان

تولید رنگ پلی اورتان همانند دیگر رنگ های صنعتی بر پایه استفاده از پلیمرهای شیمیایی انجام می‌شود و این محصولات در نمونه‌ های دو جزئی معرفی می گردند که بر پایه رزین های پلی اورتان طراحی و تولید شده‌اند و زمان خشک شدن بسیار کوتاهی دارند. به همین دلیل به عنوان یکی از بهترین رنگ های صنعتی برای پوشش دهی سطوح مختلف از آنها استفاده می شود.

دسته بندی رنگ های پلی اورتان بر اساس نحوه کاربرد این نوع محصولات و همچنین ساختار شیمیایی و فیزیکی آنها انجام می‌ پذیرد. به عنوان مثال از انواع رنگهای پلی اورتان صنعتی در نمونه های ضد اسید برای پوشش دادن مخازن که برای جابجا کردن ترکیبات شیمیایی مورد استفاده قرار می گیرد، استفاده می‌شود و این محصولات در این شرایط پایداری و مقاومت لازم را به خود اختصاص می‌ دهند.

از دیگر دسته بندی رنگ های پلی اورتان می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • رنگ پلی اورتان مات: این محصولات به علت مات بودن پوشش های بسیار خوبی را برای سازه ها و سطح های ناهموار ایجاد می‌ نمایند و به عنوان رنگ فلزات در بازار ها معروف هستند.
  • رنگ پلی اورتان براق: این محصولات از مقاومت فوق العاده بالایی در برابر نور خورشید و مواد شیمیایی و مکانیکی برخوردار هستند و یکی از امتیازات مثبت این نوع رنگ های صنعتی ثبات رنگی و حفظ براقیت آنها است.
  • رنگ پلی اورتان نیمه براق: این محصولات مقاومت زیادی در برابر خراش و سایش دارند و همین امر باعث شده است که در صنایع مختلف به عنوان متداول ترین رنگ استفاده شوند.

نمایندگی فروش رنگ پلی اورتان

نمایندگی فروش رنگ پلی اورتان

نمایندگی فروش رنگ پلی اورتان به صورت اینترنتی یک مرکز فعال برای ثبت سفارشات مشتریان این محصول در بازار های داخلی و صادراتی می باشد و از این طریق بهترین کالاها را در قیمت های مناسب تر با تضمین کیفیت در اختیار خریدار های واقعی قرار می‌دهد.

این نمایندگی فروش؛ انواع رنگ های پلی اورتان را در بسته بندی های متنوع و در برخی موارد بر اساس سلیقه مشتریان در بسته بندی های فله ای ارائه می دهد تا از این طریق شرایط ایده آل و مطلوبی برای تمامی خریداران و مصرف‌کنندگان این رنگ صنعتی ایجاد می‌شود.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما