قیمت رنگ اپوکسی سفید پلی آمید


قیمت رنگ اپوکسی سفید بر اساس برند تولید آن و همچنین کیفیت محصول نهایی مشخص می گردد. ولی چنانچه فردی بخواهد از قیمت تقریبی این محصول مطلع شود، می تواند به سایت فروش آنلاین ما مراجعه کرده و از این قیمت ‌ها با خبر شود و سپس اقدام به خرید نماید.

لازم به ذکر است که قیمت های ارائه شده در سایت ما به صورت تقریبی و البته مقرون به صرفه می باشد.

قیمت رنگ اپوکسی سفید پلی آمید

موارد کاربرد رنگ اپوکسی سفید

موارد کاربرد رنگ اپوکسی سفید


برخی از موارد کاربرد رنگ اپوکسی سفید به شرح زیر می باشد:

این رنگ معمولاً به عنوان رنگ بر پایه رزین اپوکسی و همچنین سخت کننده ماده پلی آمید با رنگدانه ‌های دی اکسید تیتان و پیگمنت های غیر سمی تولید و به مشتریان عرضه می‌ شود. رنگ های آپوکسی سفید مقاومت خوبی در مقابل مواد شیمیایی، رطوبت، ضربه، آب و شرایط سخت دیگر دارد. ولی در برابر اشعه UV مقاومت زیادی ندارد. همچنین از این رنگ سفید می ‌توانیم به عنوان رنگ رویه جهت فضاها و تجهیزاتی مانند تلمبه خانه های آب، خطوط لوله و انتقال آب آشامیدنی مخازن بتنی و فلزی حاوی آب شور استفاده شود.

رنگ اپوکسی جزو یکی از چندین نوع و مدل رنگ می باشد. عموما از اپوکسی می ‌توانیم جهت رنگ آمیزی سطوح داخلی و خارجی استفاده کنیم. ولی معمولاً این رنگ ها به عنوان پوششی جهت سطوح کف داخلی کاربرد زیادی دارد و استفاده می ‌شود.

وقتی که این رنگ ‌ها خشک می‌شوند رنگ ‌اپوکسی به یک سطح بادوام مسطح تبدیل می گردد که آن را به بهترین گزینه جهت پوشش دادن کف مبدل می کند.

 البته یکی از اصلی ترین معایب رنگ‌ اپوکسی این است که رنگ دارای کمی مواد سمی می باشد و چنانچه اگر اشتباهی پیش بیاید و یا سطح رنگ شده به صورت یکدست و صاف نگردد می تواند مشکلاتی را برای افراد ایجاد کنند و هزینه های اضافی را به وجود آورد.

برخی از مزایای استفاده از رنگ های اپوکسی به شرح زیر است:

ایجاد مقاومت در برابر لیز خوردن افراد در سطوح گوناگون، ایجاد مقاومت در مقابل ضربه های وارد شده، ایجاد مقاومت در مقابل آتش سوزی و ایجاد مقاومت در مکان هایی که آب وجود دارد.

مرکز پخش رنگ اپوکسی در تهران

مرکز پخش رنگ اپوکسی در تهران


ما به عنوان یکی از مراکز پخش رنگ اپوکسی پلی آمید هستیم. لازم به ذکر است که افراد می توانند قبل از خرید از نظرات و راهنمایی های کارشناسان واحد فروش ما هم استفاده نمایند تا بتوانند خریدی مقرون به صرفه و مناسب داشته باشند و از خرید خود راضی باشند.

هدف ما کسب رضایت مشتریان است به همین جهت خدمات پس از فروش مناسبی را ارائه می کنیم.


دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما