قیمت خرید رنگ اپوکسی پلی آمید براق

رنگ اپوکسی براق در دسته محبوب ترین و کاربردی ترین انواع رنگ است که از آن می توان در صنایع مختلف استفاده کرد. قیمت خرید رنگ های اپوکسی پلی آمید براق در بازار با توجه به فاکتور ها و شاخص های گوناگونی تعیین می شود که از این عوامل می توان به سطح کیفی این کالا اشاره کرد. هر چه درجه کیفی این نوع رنگ افزایش پیدا کند، تقاضا برای خرید و سفارش آن نیز بیشتر خواهد شد که این امر موجب تعادل قیمت رنگ های اپوکسی خواهد شد.

قیمت خرید رنگ اپوکسی پلی آمید براق

کاربرد انواع رنگ اپوکسی براق

کاربرد انواع رنگ اپوکسی براق

رنگ ها به مدل های گوناگونی تقسیم می شوند که از این موارد می توان به رنگ های اپوکسی براق پلی امید  اشاره کرد. این نوع رنگ در دسته رنگ های  دوجزئی   قرار می گیرد و از ترکیب شیمیایی رزین و ادتیوها و تیتان و حلال ها و هاردنر یا سخت کننده  به دست می آید. این محصول به تنهایی به عنوان رنگ رویه و رنگ های میانی و استر به عنوان ضد زنگ با ترکیب پیگمنت هایی مانند زینک کرومات و زینک فسفات و اتیل سیلیکات  مورد استفاده قرار می گیرد.

یه نمونه دیگه رنگ اپوکسی پلی امین بدون حلال هست . رنگ اپوکسی پلی امین کاربرد های بسیار زیادی دارد و این امر موجب شده تا میزان تولید و عرضه این محصول در بازار تا حد بسیار زیادی افزایش پیدا کند. از کاربرد های ویژه این کالا می توان به گزینه های زیر اشاره کرد:

  • یکی از اصلی ترین کاربرد های این محصول برای رنگ آمیزی سالن های ورزشی می باشد. این محصول در برابر ضربه های ایجاد شده توسط توپ و پا بسیار مستحکم است و این امر باعث شده تا از این کالا برای رنگ آمیزی سالن های ورزشی استفاده شود.
  • از دیگر موارد کاربرد این کالا می توانیم به استفاده از آن در زمین های بتنی اشاره نمود. این محصول به دلیل مقاومت بسیار زیاد خود در برابر ضربه گزینه بسیار خوبی برای استفاده در زمین های بتنی می باشد.
  • از کاربرد های رایج این کالا می توانیم به استفاده از آن در رنگ آمیزی فولاد اشاره کرد. رنگ این محصول ثابت است و اغلب برای رنگ آمیزی مواد فولادی استفاده می شود.

 توجه نکات مهم استفاده رنگ اپوکسی پلی امید براق برای کف بتنی

  1.  رنگ اپوکسی پلی امید براق  اصولا برای استفاده روی سطح فلزات در داخل ساختمان ها و زیر کار استفاده می شود.
  2. چون قیمت تمام شده رنگ اپوکسی پلی امین نسبت به رنگ اپوکسی پلی امید بالاتر هست بعضی از دوستان از ان به عنوان رویه غلتکی استفاده می کنند.
  3. البته ضخامت اجرای رنگ اپوکسی پلی امید براق  نمی تواند بالاتر از 300 الی 400 میکرون اجزا شود ولی اجرای این رنگ با غلتک تا حدودی راهکشاست و می تواند کارائی خوبی روی اپوکسی های کهنه اجرا شده و یا کف های بتنی داشته باشد.
  4. رنگ اپوکسی پلی امید براق کیفیت بالاتری نسبت به رنگ های اپوکسی نیمه براق دیگر می تواند داشته باشد.چون مقدار رزین بالاتری نسبت به دیگر رنگ ها دارد .
رنگ اپوکسی براق
ترمیم رنگ کف اپوکسی پلی امین در شرکت سایپا پرس با رنگ پل امید غلتکی

رنگ اپوکسی براق

رنگ اپوکسی براق

بازار فروش رنگ اپوکسی تک جزئی

بازار فروش رنگ اپوکسی تک جزئی رنگ اپوکسی پلی آمید تک جزئی در دسته مدل های پرفروش این کالا در بازار می باشد. بازار فروش این کالا از رونق بسیار زیادی برخوردار است و به دو صورت عمده و تک در این بازار معامله می شود.

این سایت بزرگترین و معتبر ترین واحد فروش رنگ اپوکسی تک جزئی در کشور است که برای ارائه این محصولات به بازار از مناسب ترین و منصفانه ترین نرخ استفاده می کند. مشتریان گرامی می توانند با ورود به این ساین از مشخصات محصول مد نظر خود اطلاع کسب نمایند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما