قیمت انواع ضد زنگ قرمز یا طوسی چند است؟ چند نمونه ضد زنگ داریم؟

یکی از کارهایی که برای جلوگیری از زنگ زدن آهن باید انجام دهیم این است که قبل از رنگ کردن آهن، به آن ضد زنگ بزنیم. امروزه ضد زنگ در رنگ های بیشتری نسبت به قبل تولید می شود اما دو رنگ قرمز و طوسی از بقیه رنگ ها پر کاربردتر هستند. این دو ضد زنگ، از نظر جنسیت و قیمت تفاوت چندانی ندارند و فقط از نظر رنگ متفاوت می باشند. در ضمن قیمت انواع ضد زنگ قرمز یا طوسی با توجه به کارایی این محصول بسیار مقرون به صرفه می باشد.

قیمت انواع ضد زنگ قرمز یا طوسی چند است؟ چند نمونه ضد زنگ داریم؟

تفاوت ضد زنگ قرمز با طوسی

تفاوت ضد زنگ قرمز با طوسی

بسیاری از افرادی که به کار نقاشی در و پنجره مشغول هستند برای این که این وسایل را رنگ بزنند بعد از تمیز کردن و سمباده کشیدن در و پنجره و در صورت نیاز بتونه کردن این وسایل، از ضد زنگ استفاده می کنند تا آهن دچار زنگ زدگی و خوردگی نشود.

ضد زنگ قرمز و طوسی دو نوع ضد زنگ هستند که به طور معمول مورد استفاده قرار می گیرند البته این دو نوع ضد زنگ فقط از نظر رنگ با هم متفاوت هستند ولی کارایی یکسانی دارند. همان طور که می دانید این تفاوت رنگ باعث شده از ضد زنگ قرمز برای رنگ کردن وسایلی استفاده شود که بعد از ضد زنگ زدن قرار است از رنگی تیره مثل قهوه ای یا مشکی بر روی کار استفاده شود.

اما اگر بخواهیم بعد از زدن ضد زنگ، از رنگ های روشن مثل سفید، کرم و …استفاده کنیم بهتر است از ضد زنگ طوسی استفاده کنیم، چون شباهت ضد زنگ و رنگ به یکدیگر باعث می شود از میزان رنگ کمتری برای رنگ آمیزی استفاده شود، مثلا اگر بخواهیم پنجره ای را رنگ قهوه ای بزنیم و در زیر کار از ضد زنگ طوسی استفاده کرده باشیم تقریبا باید پنج بار رنگ زدن را تکرار کنیم تا پنجره به طور کامل به رنگ قهوه ای در آید اما اگر از ضد زنگ قرمز استفاده کنیم سه بار رنگ کردن هم به راحتی کار را پوشش می دهد.

عرضه انواع ضد زنگ قرمز و طوسی

عرضه انواع ضد زنگ قرمز و طوسی

عرضه انواع ضد زنگ به رنگ قرمز و طوسی سبب شده خریدار با توجه به نیاز خود رنگ مورد نظرش را خریداری کند. در گذشته استفاده از ضد زنگ قرمز رواج بیشتری داشت اما امروزه استفاده از ضد زنگ طوسی بسیار مورد توجه قرار گرفته است.

قیمت ضد زنگ با توجه به کیفیت آن و برند شرکت سازنده متفاوت می باشد. البته خریداران محترم می توانند این محصول را به صورت عمده تهیه کنند و از قیمت مقرون به صرفه آن بهره ببرند. علاوه بر این خریداران عزیز می توانند این محصول را به صورت حضوری و اینترنتی تهیه کنند، خرید اینترنتی این مزیت را برای خریدار به همراه دارد که به راحتی و بدون صرف وقت محصول مورد نظر خود را خریداری می کند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما