قیمت انواع رنگ لوله مدفون

قیمت انواع رنگ لوله مدفون به کیفیت این رنگ و هم چنین نوع متریال اولیه به کار رفته در آن بستگی دارد البته هزینه های تولید و هم چنین دستمزد نیروی انسانی فعال در خط تولید از عوامل تاثیر گذار در قیمت این رنگ ها می باشد خریداران نی توانند برای اطلاع از قیمت به صورت مستقیم به نمایندگی های فعال در زمینه پخش و فروش این رنگ مراجعه نمایند.

قیمت انواع رنگ لوله مدفون

علت رنگ آمیزی رنگ لوله

علت رنگ آمیزی رنگ لوله

رنگ لوله گازوئیل و رنگ لوله های مدفون در خاک از انواع رنگ های مورد استفاده در صنعت می باشد و بیشتر نقش محافظت کننده دارد و رنگ آمیزی این لوله ها کمک می کند که ماندگاری لوله ها افزایش یابد، زیرا لوله های مختلف به شرایط نگهداری ویژه ای نیازمند هستند تا از بروز خسارات و تلفات مالی و جانی جلوگیری به عمل آید.

لوله ها چه از جنس پلاستیک باشند و چه از جنس فلز باشند در اثر قرار گرفتن در معرض سرما و گرما دچار انبساط و انقباض شده در نتیجه موجب شکستگی و ترک می شود، رنگ آمیزی لوله موجب می شود که تاثیر سرما و گرما بر آن کاهش یابد و هم چنین از زنگ زدگی و خراشیدگی سطحی آن نیز جلوگیری به عمل می آورد.

به طور کلی کلیه سیستم های لوله کشی زیر زمینی و به خصوص زیر آب به نوعی پوشش نیازمند هستند تا از زنگ زدگی و خوردگی لوله ها جلو گیری به عمل آورد و در عین حال در برابر درجه حرارت های مختلف و باران های اسیدی و شیمیایی نیز بسیار مقاوم باشند، که در این میان رنگ آمیزی لوله ها از راحت ترین روش ها برای جلوگیری از رنگ ذکر شده می باشد.

گاهی اوقات در سیستم های لوله کشی نیاز است که لوله های مختلف از هم شناخته شوند که به دلیل هم شکل بودن آن ها این روند امکان پذیر نمی باشد، امروزه می توان به کمک رنگ آمیزی این کار را آسان نمود، و در عین حال از لوله ها نیز در برابر عوامل مختلف محافظت کرد، این رنگ آمیزی هم چنین موجب می شود که یک جلوه بسیار زیبا به لوله کشی های پیچ در پیچ و در هم بدهد.

پخش مستقیم رنگ لوله مدفون

پخش مستقیم رنگ لوله مدفون

رنگ لوله مدفون خاک به صورت مستقیم توسط کارخانه های تولیدی این محصول عرضه می شود، البته در زمینه پخش مستقیم این رنگ ها نمایندگی های پخش و فروش معتبری نیز فعالیت می کنند که از طریق بازاریابان فعال خود بازار مصرف این محصول را شناسایی نموده و سپس از طریق شعب پخش و فروش خود اقدام به عرضه و فروش بی واسطه نی کنند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما