فروش ضد زنگ قرمز نانو

ضد زنگ قرمز نانو حاوی رنگدانه هایی بسیار قوی و با کیفیتی است که بر روی تمامی فلزها قابل استفاده می باشد. این محصول به سبب اینکه از زنگ زدگی و خوردگی فلزات جلوگیری می کند مورد توجه بسیاری از مردم قرار گرفته است. به همین دلیل فروش آن در سطح کشور رو به افزایش می باشد. در بعضی از شهرستان های کشورمان فروش این نمونه ها به صورت عمده با نازلترین نرخ ممکن صورت می گیرد. این موضوع باعث شده تا تمام قشرهای جامعه بتوانند آن را بخرند.

فروش ضد زنگ قرمز نانو

تفاوت ضد زنگ نانو و اپوکسی

تفاوت ضد زنگ نانو و اپوکسی

ضد زنگ یکی از ابزارهای مهم و کاربردی است که در بیشتر کارخانه ها و کارگاه های صنعتی کارایی دارد. با پیشرفت  و توسعه دانش بشریت و امکانات ویژه در این زمینه و گسترش پیدا کردن علم نانو در این عرصه هر ساله نمونه های مرغوب زیادی به بازار ارسال می شود. ضد زنگ اپوکسی از پرطرفدار ترین این محصولات می باشد. بسیاری از افراد قادر به تشخیص این دو نمونه از یکدیگر نیستند. برای آشنایی بیشتر با این دو محصول در زیر به تعدادی از تفاوت های این دو اشاره می کنیم:

  • ضد زنگ اپوکسی در مقایسه با نانو از مقاومت بالایی در برابر رطوبت و خوردگی برخوردار می باشد.
  • ضد زنگ های نانو در کمترین زمان ممکن خشک می شوند.
  • از ضد زنگ های اپوکسی می توان برای تمامی فلزها با هر جنسی استفاده کرد. با این تفاوت که ضد زنگ های نانو تنها برای برخی از فلزات کارایی دارند.
  • چسبندگی نمونه ها اپوکسی بیشتر از سایر ضد زنگ های نانو است. این امر سبب طول عمر طولانی آن خواهد شد.

قیمت عرضه مستقیم ضد زنگ قرمز

قیمت عرضه مستقیم ضد زنگ قرمز

قیمت ضد زنگ قرمز بسته به فاکتورهای متعددی که بر روی قیمت گذاری آن موثر هستند، متفاوت می باشد. یکی از موثرترین این فاکتورها میزان عرضه و توزیع آنها به بازار فروش است. بدین گونه که هر چه میزان عرضه این اجناس بیشتر شود لیست قیمت آن کاهش پیدا خواهد کرد. عرضه مستقیم این ملزومات یکی از روش های توزیعی می باشد که بر روی قیمت گذاری این اقلام تاثیر بسزایی دارد.

با توجه به اینکه توزیع و پخش مستقیم و بدون واسطه این کالاها باعث خواهد شد تا هزینه های اضافی از آنها کاسته شده و با قیمتی بسیار مقرون به صرفه به دست مشتریان برسد مورد توجه بسیاری از شرکت های تولیدی واقع شده است. چندین سال می شود که برخی از برندهای ایرانی برای جلب مشتری بیشتر سعی می کنند تا تولیدات خود را به زیر قیمت بازار به صورت مستقیم به دست مشتری های خود برسانند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما