فروشنده رنگ ترافیکی سفید گرم

رنگهای ترافیکی را در انواع مختلف روی جاده ها و خیابان ها و در مکان های مختلف شهری شاهد هستیم که بیشترین رنگی که استفاده می شود، رنگ ترافیکی سفید می باشد و یکی از نمونه های کاربردی با پوشش قوی و چسبندگی بالا رنگ سفید گرم می باشد که توسط مراکز تولیدی و عرضه کننده به فروش می رسد. این سایت نیز یکی از فروشنده های رنگ ترافیکی سفید گرم می باشد که محصولات خود را به صورت آنلاین عرضه می کند. 

فروشنده رنگ ترافیکی سفید گرم

پارامترهای کیفی رنگ ترافیکی

پارامترهای کیفی رنگ ترافیکی

رنگهای ترافیکی از لحاظ کیفی و کاربردی که دارند از تنوع بالایی برخوردارند و معمولا در سه نوع رنگهای سرد، گرم و دو جزئی برای مکان های مختلف به کار برده می شوند. 

در هنگام خرید رنگ ترافیکی پارامترهایی با توجه به مکانی که قرار است در آن به کار رود، مهم هستند که اصلی ترین آن کیفیت و قدرت ماندگاری و چسبندگی رنگ روی سطح آسفالتی و یا سیمانی می باشد. 

به عنوان مثال در خیابان های داخل شهری و یا جاده های بیرون شهر که رفت و آمد زیادی وجود ندارد از رنگهای ترافیکی سرد استفاده می شود ولی در بزرگراه ها و اتوبان ها نمونه های رنگ گرم ترافیکی بیشتر به کار می روند چون قدرت چسبندگی بالاتری دارند. 

این رنگها باید در برابر عوامل فیزیکی محیط دچار تغییر رنگ نشوند و رنگ خود را حفظ کنند. 

یکی دیگر از پارامترهای کیفیتی انواع رنگهای ترافیکی، خشک شدن سریع آنها می باشد که در مکان هایی مانند خیابان ها و اتوبان ها از اهمیت بالایی برخوردار است. 

قیمت خرید رنگ ترافیکی سفید

قیمت خرید رنگ ترافیکی سفید

رنگهای ترافیکی که استفاده می شوند همه در تناژهای سفید و یا کرم قرار دارند و دلیل آن نیز قابل رویت بودن آن برای راننده ها می باشد که بتوانند از مسافت های دور علائم را روی سطح خیابان به راحتی ببینند. 

رنگهای ترافیکی با توجه به کاربردهای مختلف و متنوعی که دارند توسط شرکتهای تولید کننده در کیفیت های مختلفی تولید می شوند که با توجه به ویژگی های محصول، قیمت عرضه آن نیز متفاوت خواهد بود. 

به عنوان مثال رنگ ترافیکی گرم که دارای چسبندگی بالایی نسبت به رنگهای دیگر ترافیکی هستند با قیمت بالاتری عرضه می شود که البته این رنگ نیز از طرف شرکتهای تولید کننده دارای درجه های کیفی متنوعی است. 

این سایت نیز یکی از عرضه کننده های انواع رنگ ترافیکی سفید می باشد که با کیفیت ها و قیمتهای متنوع عرضه می شود و به دلیل نوسانات قیمتی که در بازار عرضه وجود دارد بهترین پیشنهاد برای اطلاع از قیمتها، ارتباط با کارشناسان فروش ما می باشد که می توانند شما را به صورت کامل راهنمایی کنند. 

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما