عرضه کننده حلال رنگ ترافیک

برای آماده سازی و رقیق کردن رنگ های ترافیکی از نوعی حلال استفاده می کنند که افزایش ماندگاری و مقاومت این نوع رنگ ها بر روی سطوح بتنی و سیمانی را سبب می شود. حلال رنگ ترافیک کاربرد و ویژگی های گسترده ای دارد که سبب شده شرکت های خدماتی در این حوزه به دنبال تهیه برندهای معروف این محصول باشند. بهترین راهکار برای خرید حلال های رنگ از مراکز عرضه کننده مستقیم چیست؟

عرضه کننده حلال رنگ ترافیک

کاربرد حلال رنگ ترافیک

کاربرد حلال رنگ ترافیک

برای رنگ آمیزی جداول کنار خیابان، خط کشی خیابان های شهری و بین شهری و … از رنگ های مختلفی مانند رنگ های ترافیکی چند جزئی و سرد استفاده می کنند. برای آماده سازی هر کدام از این محصولات و رقیق کردن بافت آنها نوعی حلال مخصوص بنام تینر را به کار می گیرند.

تینرها یا حلال رنگ ترافیک با دیگر انواع حلال ها تفاوت های زیادی دارند و از ترکیبات خاص با قدرت فراری بالا برخوردار می باشند. برخی برندهای رنگ سازی به صورت تخصصی مشخص می کنند که برای هر نوع رنگ، باید از چه درصدی تینر و حلال استفاه شود. پس هنگام خرید رنگ ها باید حلال مخصوص به آن را تهیه کنید.

عده زیادی به علت عدم داشتن اطلاعات کافی، بنزین را جایگزین تینر می کنند. این در حالی است که بنزین سبب می شود که رنگ ها در مدت زمان کوتاهی پوسیده شوند و مقاومت زیادی در برابر نور خورشید و گرما نداشته باشند. بهترین نوع حلال رنگ ترافیک عمدتاً برای موارد زیر به کار برده می شوند:

  • ترکیب با رنگ سرد کلروکائوچو
  • انواع رنگ ترافیکی چند جزئی
  • رنگ های ترافیکی دو جزئی
  • ترکیب با رنگ های ترموپلاست

مراکز فروش حلال رنگ ترافیکی

مراکز فروش حلال رنگ ترافیکی

بکارگیری حلال رنگ های ترافیکی سبب افزایش طول عمر و بهبود چسبندگی رنگ ها بر روی سطوح مورد نظر می شوند. نکته مهم اینکه نسبت رنگ حلال باید حدود 85 و 15 درصد باشد. مدت زمان ترکیب این دو محصول با یکدیگر نیز اهمیت زیادی دارد. به صورت استاندارد باید حدود 5 تا 10 دقیقه قبل از استفاده از رنگ، حلال را با آن ترکیب کنید.

توصیه می کنیم برای حصول نتیجه بهتر حتماً زمانی از شبانه روز را انتخاب کنید که شدت نور آفتاب بسیار کم باشد و رنگ سریع خشک شود. صبح زود و عصرها که گرمی هوا کمتر است، بهترین زمان برای استفاده از رنگ های ترافیکی هستند.

در بازار داخلی توزیع حلال رنگ به صورت عمده و کیلویی با شیوه های مختلف صورت می گیرد. خریداران عمده برای آگاهی از قیمت های فروش و امکان خرید بهترین نوع حلال یا تینرها می توانند از خدمات فروش مراکز آنلاین نهایت بهره را ببرند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما