صادرات رنگ پلی اورتان فلز

اغلب وسایل هایی که در اطراف ما وجود دارند از فلز ساخته شده اند. برای بهبود عملکرد این وسایل فلزی و افزایش عمر مفید آنها باید از محصولاتی با قابلیت پوشش دهی بالا استفاده کنیم. یکی از این محصولات انواع رنگ پلی اورتان فلز است که کاربرد و قابلیت های فوق العاده ای دارد. صادرات بهترین نوع رنگ پلی اورتان با قیمت رقابتی می تواند افزایش حاشیه سود فعالین بازار را به همراه داشته باشد. بهترین راهکار برای دستیابی به این هدف چیست؟

صادرات رنگ پلی اورتان فلز

کاربرد های رنگ پلی اورتان چیست

کاربرد های رنگ پلی اورتان چیست

رنگ پلی اورتان دو جزئی است و به واسطه پوشش دهی بالا روی انواع سطوح موارد کاربردی زیادی دارد. این نوع رنگ قابلیت خارق العاده ای در برابر باران اسیدی دارد. به همین علت نیز در پروژه های بزرگ صنعتی با هدف پوشش دهی سطوح فلزی مورد استفاده قرار می گیرد.

یکی دیگر از ویژگی های ممتاز این محصول قابلیت چسبندگی بر روی سطوح و خشک شدن سریع در کوتاه ترین زمان ممکن است. مقاومت آن در برابر رطوبت و آب سبب شده از آنها برای اجرای پروژه های دریایی مانند رنگ زدن بدنه کشتی ها و اسکله ها استفاده کنند. کاربرد رنگ رویه پلی اورتان نامحدود است اما چند مورد از مهمترین آنها عبارتند از:

  • رنگ آمیزی کفپوش بیمارستان ها و مراکز درمانی
  • بکارگیری در صنعت ساخت ماشین آلات کشاورزی
  • رنگ آمیزی سطوح فلزی بزرگ مانند پل های عابر پیاده و عرشه کشتی ها
  • استفاده در پالایشگاه های پتروشیمی و صنایع نفت و گاز

نکته مهم اینکه این محصولات به راحتی قابل اشتعال هستند. به همین علت نیز در کارخانجات تولیدی آنها را در ظروف پلاستیکی و نارسانا بسته بندی می کنند. توصیه می کنیم از نگهداری انواع رنگ پلی اورتان در کنار مواد محترقه، کابل های برق فشار قوی و حرارت زیاد خودداری کنید.

قیمت رنگ پلی اورتان دو جزئی

قیمت رنگ پلی اورتان دو جزئی

برای بسیاری از خریداران به ویژه شرکت های صادراتی و توزیع کنندگان رنگ های صنعتی، علاوه بر کیفیت، استعلام قیمت این محصولات نیز حائز اهمیت است. فاکتورهایی مانند نوع رنگ پلی اورتان، ترکیبات اولیه، تکنولوژی تولید و هزینه های حمل و نقل از عواملی هستند که به صورت مستقیم در فرآیند نرخ گذاری آنها اهمیت دارند. بدون شک نوسان بازار واردات و تولیدات داخلی نیز متناسب با میزان عرضه و تقاضا بر قیمت هر کیلو از این محصولات اثرگذار است.

برای آگاهی از نرخ رنگ صنعتی پلی اورتان دو جزئی و امکان خرید مستقیم آنها از کارخانجات تولیدی، روش های نوین جایگزین مناسبی برای مراجعه حضوری و صرف هزینه های اضافی است. برای این منظور نمایندگان فروش آنلاین می توانند جدیدترین تولیدات را با قیمت رقابتی به مناطق مختلف کشور ارسال کنند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما