سفارش عمده رنگ ترافیکی

پایه رنگ های ترافیکی رزین اکریلیک است که از این دست رنگ ها برای خط کشی های خیابانی و علامت های ترافیکی و هشداری استفاده می شود، در ضخامت های بالا نیز از این رنگ ها به دلیل فاقد حلال بودنشان استفاده می شود که همین مورد سبب دوام و کمتر شدن هزینه های مصرفی می شود،سفارش عمده رنگ ترافیکی را قیمت بسیار مناسب از دو طریق حضوری از عمده فروش ها و فروش آنلاین می توانید داشته باشید.

سفارش عمده رنگ ترافیکی

ویژگی های بهترین رنگ ترافیکی

ویژگی های بهترین رنگ ترافیکی

رنگ ترافیکی برای کشیدن خطوط هشداری و علائم و ترافیکی هستند، رنگ این خطوط باید درخشش و وضوح داشته باشند که به راحتی دیده شوند و محدوده را مشخص کند و در شب بازتاب مشخص و خوبی داشته باشد، این رنگ ها به راحتی به اسفالت و بتن می چسبد و چسبندگی بالایی دارند و با اشعه خورشید و نور افتاب کیفیت آن از بین نمی رود، سرعت خشک شدن بالایی نیز دارند، رنگ های ترافیکی بر پایه رزین اکرلیک هستندو مقاومت سایشی و ضربه بالایی دارند و بسیار رنگ های منعطفی هستند که بر بتن و اسفالت کیفیت خود را به خوبی نشان می دهند.

کیفیت رنگ و استاندارد آن سبب ماندگاری و دوام رنگ می شود، در این رنگ ها دانه های شیشه ای وجود دارد که موجب بازتاب نور می شود.

از رنگ ترافیکی نانو برای خط کشی خیابان و علامت های ترافیکی و هشداری در پارکینگ و خیابان ها استفاده می شود، برای این کار باید رنگی را در نظر گرفت که با دوام و مقاوم و قابل دیدن و پررنگ باشد تا خطوط برای همگان واضح باشد.

انواع رنگ‌های ترافیکی به دو دسته تقسیم می‌شوند:

  • رنگ ترافیکی سرد که جهت مخلوط کردن رنگ نیاز به دماهای بالا نیست.
  • رنگ های ترافیکی گرم برای مخلوط شدنشان باید انها را دما داد و گرم کردو سپس استفاده کرد، این نوع رنگ ها برای ازادراه و محل های پر رفت و امد مناسبند و بسیار سریع خشک می شوند و بسیار ضخیم و چسبندگی بالایی دارند.

خرید رنگ ترافیکی درجه یک

خرید رنگ ترافیکی درجه یک

رنگ های ترافیکی رنگ های ضخیم و با دوام برای استفاده در خیابان ها و بزرگ ها و ازاد راه ها هستند و سبب کاهش خطرات رانندگی می شوندو ایمنی و نظم را برقرار می سازند، خرید رنگ ترافیکی درجه یک را می توانید از طریق سایت فروش نلاین آن نیز داشته باشید، پخش رنگ ترافیکی به شعب فروش حضوری و معتبر آن در کیفیت بالایی صورت می گیرد، به علاوه از طریق فروش آنلاین و سایتهای معتبر آنلاین نیز می توانید این رنگ ها را خریداری کنید، فروش مستقیم و بدون واسطه آنها نیز سبب کاهش قیمت می شود.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما