خرید عمده پرایمر اپوکسی فنولیک

پرایمر یکی از مهمترین مواد شیمیایی و نگهدارنده فلزات در برابر آب و رطوبت است که جهت محافظت آنها در برابر خوردگی استفاده می‌ شود. از آنجایی که این محصول کاربرد گسترده‌ای در صنایع دارد، خرید و فروش آن همواره به صورت عمده انجام می شود، شما عزیزان هم اگر به عنوان خریدار عمده پرایمر اپوکسی فنولیک هستید، به راحتی می توانید خرید خود را از طریق همین مجموعه ثبت نموده تا از تخفیفات و مزایای آن بهره مند شوید.

خرید عمده پرایمر اپوکسی فنولیک

موارد استفاده از پرایمر اپوکسی

موارد استفاده از پرایمر اپوکسی

پرایمر اپوکسی یکی از پرفروشترین محصولات است که همانند یک لایه آستری روی سطوح فلزی کشیده می‌ شود. این پرایمرها نوعی رنگ بوده که از ترکیب رزین اپوکسی و پلی آمید که نوعی سخت کننده است، تولید و به فروش می رسد.پرایمر اپوکسی پلی امید در واقع بیشتر روی پوششهای پلاستیکی، فایبرگلاس یا فسفات آهن سیاه یا سایر سطوح فلزی استفاده می‌شود که چسبندگی بسیار عالی برای فلزات به وجود آورده و به عنوان یک پایه مناسب زیر ساز رنگ هم است.

علاوه بر اینکه محافظت بیشتری در برابر خوردگی دارد، قدرت چسبندگی آنها بسیار زیاد است که می‌توان به عنوان پوشش اولیه برای فولاد از آن استفاده کرد. در واقع به کار بردن پرایمر اپوکسی از لحاظ حفاظت مزایای بسیار زیادی دارد؛ زیرا ضد آب بوده و رطوبت را به خود را جذب نکرده و به هیچ عنوان متخلخل نمی‌شود.

از دیگر موارد استفاده این محصول می‌توان در کارخانجات انرژی، کارخانجات برق، در کاربردهای دریایی به منظور درست کردن کشتی های خاص، برای پوشش فضای بیرونی تانکرها، برای تصفیه آب، در صنعت خودرو سازی، صنایع ساخت و ساز به عنوان محافظ کفپوش یا دیوار پوش، برای استفاده در فولاد و بتن های آماده اشاره کرد. البته توجه داشته باشید که معمولاً روی تمام سطوح قابل استفاده است و نسبت به سایر پوشش ها و محصولات ضد خوردگی و محافظت‌کننده، کاربرد بهتری دارد که این موضوع طبق آزمایشات و بررسی‌های لازم به اثبات رسیده است.

بازار خرید پرایمر اپوکسی فنولیک

بازار خرید پرایمر اپوکسی فنولیک

ما کاربردهای پرایمر اپوکسی در اختیارتان قرار گذاشتیم تا آگاهی لازم جهت خرید این محصول را به شما بدهیم و علاوه بر این اطلاعات، شما می توانید به واسطه کارشناسان ما راهنمایی های بیشتری را دریافت کرده و محصولات را از لحاظ نقاط قوت و ضعف، کیفیت و قیمت مقایسه کرده و بهترین انتخاب را داشته باشید.

طبق تعاریفی که کردیم کاربردهای پرایمر بسیار بالا بوده از این رو بازار خرید پرایمر زینک ریچ اپوکسی بسیار پرکاربرد است اگر شما هم می خواهید محصولات خود را عایق کرده به راحتی می توانید این پرایمر را از بازار خرید اینترنتی به صورت آنلاین دریافت کرده و آن را از برندهای برتر تحویل بگیرید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما