خرید رنگ خط کشی اسفالت

ساده ترین و بهترین روش خرید رنگ اسفالت مرغوب و درجه یک از بهترین مواد اولیه و با قیمت مناسب، از فروشگاه های اینترنتی میسر می باشد که شرایط خرید راحت و مطمئن و هم چنین مقرون به صرفه را برای شما فراهم می کنند. خرید رنگ خط کشی باید از مراکز معتبر صورت گیرد تا مشخصات کامل یک رنگ استاندارد را داشته باشد.

خرید رنگ خط کشی اسفالت

انواع رنگ مورد استفاده در اجرای اسفالت

انواع رنگ مورد استفاده در اجرای اسفالت

رنگ های ترافیکی جزء رنگ های صنعتی به شمار می روند که جهت کنترل ترافیک جاده و خیابان ها استفاده می شوند و نشان دهنده علائم راهنمایی و رانندگی و خط کشی معابر می باشند. رنگ های مورد استفاده روی سطوح اسفالت دارای انواع گوناگونی می باشند؛

۱_ رنگ ترافیک سرد: بر پایه رزین اکریلیک ساخته شده و از خواص مکانیکی و فیزیکی عالی برخوردار است. از رنگ سرد جهت خط کشی خیابان به صورت ممتد و منقطع استفاده می شود و مناسب رنگ های جاده ای در داخل و خارج شهر می باشد.

۲_ رنگ ترافیک گرم: یکی از مزیت های رنگ گرم، سرعت خشک شدن بالا است به همین دلیل جهت خط کشی اتوبان ها و بزرگراه ها که تردد زیادی دارند کاربرد دارد. این رنگ بر پایه رزین های هیدروکربنی ساخته شده و حالت جامد دارد.

۳_ رنگ ترافیک چند جزئی: بر پایه رزین های اکریلیک با هردنرهای پراکسید بوده و از واکنش گرمازا و مخلوط شدن چند ماده به دست می آید. از این رنگ جهت رنگ آمیزی خطوط عابر پیاده و علائم راهنمایی بر روی سطوح اسفالت استفاده می کنند؛ زیرا از چسبندگی و مقاومت بالایی برخوردار است. علاوه بر ویژگی های ذکر شده از خواص فیزیکی و مکانیکی خوبی برخوردار می باشد.

۴_ رنگ ترافیک کلروکائوچو: بر پایه رزین های آلکیدی با کلروکائوچو ساخته شده و برای مناطقی با آب و هوای معتدل کاربرد دارد. از این رنگ جهت خط کشی خطوط ممتد و منقطع داخل و خارج شهر استفاده می شود.

بازار پخش انواع رنگ خط کشی

بازار پخش انواع رنگ خط کشی

شرکت های زیادی با برند های متعدد انواع رنگ خط کشی اسفالت را در کیفیت های مطلوب، جهت پخش روانه بازار می کنند. نمایندگی ها و مراکز پخش رنگ ترافیکی در سرتاسر کشور وجود دارند و به دلیل تقاضای بالای این رنگ ها جهت خط کشی جاده ها و خیابان، بازار پخش رنگ بسیار پر رونق بوده است.

مراکز پخش رنگ خط کشی، می توانند راهنمای خوبی جهت استفاده و نوع کاربرد انواع رنگ باشند؛ زیرا دارای سال ها تجربه و اطلاعات کامل هستند. پخش انواع رنگ در بازار به صورت عمده و جزئی صورت می گیرد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما