خرید بهترین ضد زنگ قوی ایرانی

ضد زنگ قوی= ضد زنگ (آلکیدی) بر پایه آلکید رزین است.ضد زنگ  یکی از رنگ های مورد استفاده جهت این امر هستند که تا حد مطلوبی از سازه های فلزی مانند درب ها و پنجره هاو…در ساختمان ها و کارگاهی و صنعتی چنانچه توسط پوشش های مناسب محافظت نشوند و دچار خوردگی شود، ضد زنگ ها باعث جلوگیری خوردگی و فرسودگی فلز و از  رطوبت و نفوذ آب جلو گیری می کنند.ضد زنگ ها میتوانند تا حد رضایت بخشی سطوح را از خوردگی در محیط های با درجه خورندگی متوسط و پایین تر حفاظت نمایند.

خرید بهترین ضد زنگ قوی ایرانی

نحوه خرید و انتخاب ضد زنگ قوی

نحوه خرید و انتخاب ضد زنگ قوی

ضد زنگ اخرایی=ضد زنگ اخرایی معمولا بر همه سطوح فلزی و به عنوان یک آستر استفاده می گردد.ضد زنگ ها به دو صورت قرمز یا اخرایی در بازار موجود هستند. روی سطوح مورد نظر از رنگ تیره استفاده شود بهتر است و در صورت اعمال پوشش نهایی از رنگ طوسی استفاده شود. ضد زنگ ها از آن ها برای مصارف زیادی استفاده می شود که میتوان به ضد زنگ های آلکیدی و روغنی اشاره کرد.ضد زنگ ها را به طور  مستقیم از کارخانه های با برند و با کیفیت بالا میتوان تهیه نمود.

بهترین قیمت برای ضد زنگ قوی

بهترین قیمت برای ضد زنگ قوی

حلال ضد زنگ= همان طور که گفته شد ضد زنگ به مانند رنگ روغنی بر پایه آلکید رزین است و حلال ضد زنگ تینر است.انواع ضد زنگ: ضد زنگ های آلکیدی و  روغنی میتوان اشاره کرد.حلال ضد زنگ تینر روغنی یکی از اصلی ترین مواد در صنعت رنگ می باشد و از ویژگی های بارز تینر روغنی  به قدرت تبخیر مناسب و قدرت حلالیت و سرعت تبخیر بالا و حفظ براقیت رنگ و شفاف بودن اشاره نمود .تینر فوری از مخلوط کردن چند حلال درست می شود . زنگ آلکیدی برای کاربرد در شرایط سازه ها و لوازم خانگی و…پیشنهاد می شود.زمان خشک شدن،دوام،چسبندگی و قدرت پوشانندگی مناسب از مزایای این محصول می باشد .در هنگام خرید تینر باید به مواردی همچون:سرعت تبخیر،سمی بودن،قدرت حلالیت،نقطه جوش،درصد خلوص چگالی ،میزان رطوبت،نقطه جوش آن توجه شود.برای خرید تینر روغنی باید توجه داشته باشیم که این محصول برای رقیق کردن رنگ های روغنی و شامل دو تینر می شود.تینر روغنی با کیفیت A،که از نظر کیفی ممتاز است رنگ تینر سفید می باشد ودرجه کیفیBکه درجه کیفی معمولی می باشد و رنگ تینر تیره است. محصولات که نمایندگی ها فروش عمده تینر روغنی و فوری را به عهده دارد.فروش ارزان تینر فوری و روغنی در کشور،در فروشگاه های محصولات شیمیایی با قیمت ارزان در اختیار مشتریان قرار می دهد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما