تولید کنندگان انواع لایه رویه اپوکسی

انواع رنگ ها در صنایع ساختمانی و رنگ کاری سطوح استفاده بسیاری دارند که در این میان رنگ رویه اپوکسی، به دلیل ترکیبات شیمیایی خاص و همچنین استحکام فراوان از کاربرد و طرفداران بسیاری برخوردار می باشد. انواع رنگ اپوکسی دارای فرمول خاص منحصر به فردی هستند که بر روی سطح رنگ کاری شده یکنواخت و براق می‌شوند و در برابر رطوبت و سایش نیز مقاومت خوبی دارند، تولیدکنندگان انواع لایه رویه اپوکسی به دلیل استقبال بی نظیری که از طرف خریداران دیده‌اند روزانه مقدار فراوانی از آن را با قیمت کاملا مناسبی تولید و در بازارها توزیع و پخش می کنند.

تولید کنندگان انواع لایه رویه اپوکسی

مقایسه رنگ اپوکسی با رنگ کولتار

مقایسه رنگ اپوکسی با رنگ کولتار

همانطور که گفتیم استفاده از انواع مختلف رنگ های صنعتی در صنایع مختلف بسیار مورد توجه قرار دارد و البته دلیل آن نیز کیفیت بالای این محصول می باشد.

در ادامه این مطلب قصد داریم مقایسه رنگ اپوکسی با رنگ کولتار را برای شما عزیزان شرح دهیم تا با کارآیی و خاصیت و همچنین ویژگی‌های هر کدام از آن‌ها به صورت مختصر و خلاصه آشنا گردید و در مواقع لزوم بتوانید از این رنگ ها استفاده کنید.

رنگ با کیفیت اپوکسی بر گ پایه آب تولید گشته است که برای سطوح مختلف ساختمان ها و بناها، مانند سقف ساختمان ها، کف آشپزخانه، در حمام، دیوار ها و پله ها مورد استفاده قرار می گیرد، اما رنگ کولتار محصولی است که از رزین اپوکسی و همچنین از ماده دیگری به نام هاردنر تهیه می‌شود که بر روی سازه های دریایی، مخزن های نفتی، مخزن‌های آب، عرشه کشتی و بدنه کشتی ها مورد استفاده قرار می گیرد.

رنگ رویه اپوکسی دارای سطح براق می باشد که وقتی بر روی سطوح قرار می گیرد سطح کاملاً صاف و یکدستی را ایجاد می‌کند و در برابر خراش‌های سطحی ساییدگی ضربه بسیار مقاومت بالایی را از خود نشان می دهند، اما رنگ کولتار رویه بیرونی آن کاملاً مات می‌باشد و مقاومت بسیاری در برابر اسیدها دارا است و می‌تواند در برابر حرارت بالا و همچنین مواد نفتی بسیار استحکام بالایی را از خود نشان دهد و در مدت زمان طولانی دچار هیچگونه آسیب دیدگی یا ترک خوردگی نمی شود.

یکی دیگر از مواردی که می توانیم برای مقایسه این دو رنگ و آن اشاره کنیم تفاوت نوع بافت آنها می باشد، در هنگام تهیه رنگ اپوکسی سبز دو نوع محلول مایع و خشک را خریداری می‌کنید که در طی مراحل و فرآیندی خاص و با دقت فراوان آن ها را با یکدیگر مخلوط کرده و بر روی سطح مورد نظر استفاده می کنید اما رنگ های اعلاء کولتار حالت مایع دارد و بعد از روان شدن قابل استفاده بر روی سطح مورد نظر خواهد بود.

فروش مستقیم لایه رویه اپوکسی

فروش مستقیم لایه رویه اپوکسی

استفاده از انواع مختلف رنگ‌های لایه رویه اپوکسی برای محافظت از سطوح مختلف از گذشته تا به امروز بسیار پرطرفدار و محبوب بوده اند و از آن‌ها در صنایع تولیدی مختلف و همچنین ساخت و سازها استفاده می‌کنند و از کیفیت و ویژگی های منحصر به فرد آن بهره‌مند می‌شوند به همین دلیل نیز از میزان فروش بالایی نیز این نوع از رنگ ها برخوردار هستند.

کارخانه های تولیدی نیست که در این زمینه در حال فعالیت هستند توسط نیروهای با تجربه ای که دارند روزانه میزان انبوهی از این محصول را در بسته بندی های مختلف تولید می کنند و بعد از بررسی توسط ناظرین و تعیین قیمت آنها را به صورت مستقیم در بازارها و مراکز فروش منحصر به فرد خود توزیع می کنند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما