تولید رنگ اپوکسی میانی مرغوب

رنگ اپوکسی میانی یکی از پر فروش ترین و پر مصرف ترین رنگ ها می باشد که برای افزایش قدرت و ماندگاری رنگ های اپوکسی استفاده می شود و کاربردهای زیادی دارد این محصول مقاومت بالایی در برابر خوردگی و ساییدگی دارا می باشد این ماده غیر سمی است و مناسب استفاده در سرویس های بهداشتی می باشد و همچنین مقاومت خوبی در برابر مواد شیمیایی و اسیدی دارد تولید رنگ اپوکسی میانی مرغوب در کشور به وفور صورت می گیرد و در سراسر کشور در دسترس همه می باشد.

تولید رنگ اپوکسی میانی مرغوب

تفاوت اصلی رنگ اپوکسی با پلی یورتان ؟

تفاوت اصلی رنگ اپوکسی با پلی یورتان ؟

رنگ اپوکسی در انواع گوناگون تولید می شود و رنگ اپوکسی mio یکی از انواع رنگ اپوکسی می باشد که مقاومت بالایی دارد رنگ اپوکسی و پلی یورتان هر کدام ساختار های مختص خود را دارند و هر یک کار کرد و کاربرد های متفاوتی دارند و هر یک از این مواد ویژگی های خاص خود را دارا می باشند که باعث تفاوت این دو محصول از یکدیگر می شوند.

تفاوت های اصلی رنگ اپوکسی با پلی یورتان عبارتند از:

  • رنگ پلی یورتان دارای مقاومت بالایی در برابر اشعه ماوراء بنفش و نور خورشید می باشد و گزینه مناسبی برای استفاده در محیط های رو باز و فضا های بیرون می باشد ولی رنگ اپوکسی به دلیل ساختاری که دارد مناسب استفاده در محیط های سر پوشیده و دور از نور خورشید می باشد مانند زیر زمین ها و کف گاراژ ها می باشد.
  • از دیگر تفاوت های این دو رنگ اختلاف قیمت این دو محصول می باشد به طوری که قیمت رنگ پلی یورتان بالاتر از قیمت رنگ اپوکسی می باشد و استفاده از رنگ اپوکسی صرفه اقتصادی دارد.
  • یکی دیگر از تفاوت های رنگ اپوکسی و پلی یورتان این است که پلی یورتان مقاومت بالا تری در برابر مواد شیمیایی و مواد اسیدی و بازی دارد و همچنین در برابر ضربه مقاومت بیشتری نسبت به رنگ اپوکسی دارا می باشد .
  • رنگ پلی یورتان استحکام و مقاومت یهتر و بالاتری در برابر تغییرات دمایی در مقایسه با رنگ اپوکسی دارا می باشد.

قیمت عمده رنگ اپوکسی میانی

قیمت عمده رنگ اپوکسی میانی

رنگ اپوکسی میانی با اسم ها و کیفیت های گوناگون در بازار وجود دارد اگر این محصول را از جلوی درب کارخانه و به طور مستقیم خریداری کنید بسیار مقرون به صرفه می باشد زیرا واسطه ای در میان نیست و محصول با کیفیت را بدون اینکه مبلغی به قیمت اصلی محصول اضافه شود تهیه می کنید همچنین اگر این محصول را به صورت عمده خریداری کنید چون در حجم و مقدار بالا خرید انجام شده قیمت تمام شده بسیار ارزانتر از قیمت موجود در بازار خواهد بود.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما