توزیع عمده واش پرایمر اپوکسی

واش پرایمر اپوکسی از جمله موادی است که برای کارخانه جات تولید صنایع فلزی کاربرد بسیاری دارند. خرید عمده آن در دستور کار واحدهای تولیدی انواع محصولات فلزی لزوما قرار دارد. صنایع شیمیایی تولید کننده واش پرایمر، در ارتباطی مستقیم با توزیع کنندگان محصول می باشد و تولیدات خود را به شکل مستقیم در اختیار توزیع کنندگان قرار می دهد. مصرف کنندگان واش پرایمر عمدتا صنایع فلزی بوده که سفارشات خود را به صورت عمده و کلی به مراکز توزیع ارائه می دهند. توزیع واش پرایمر عمده در سریعترین زمان انجام می گیرد.

توزیع عمده واش پرایمر اپوکسی

ویژگی‌ های واش پرایمر اپوکسی

ویژگی‌ های واش پرایمر اپوکسی

برای سطوح مختلف فلزی و فولادی به منظور جلوگیری از خوردگی و تثبیت رنگ، نخست از یک لایه واش پرایمر اپوکسی استفاده می نمایند. واش پرایمرها خاصیت چسبندگی زیادی داشته و به سرعت در دمای محیط خشک می شوند. در تمامی شرایط آب و هوایی مقاومت بالایی داشته و کیفیت اولیه خود را به خوبی حفظ می نمایند. واش پرایمر ظاهری یکنواخت و سطحی صاف را به وجود می اورد.

واش پرایمرها بوی خاصی ندارند. بنابراین در هر محیطی می توان از آن استفاده نمود. لازم به ذکر است که برای سطوح غیر فلزی مانند چوب کارایی نداشته و چندان مناسب نیستند. همچنین پوشش خوبی برای پلاستیک نیز به شمار نمی روند. برای افزایش کیفیت و بهره وری واش پرایمر بهتر است سطح را نخست کاملا پاک کرده و در صورت لزوم با مواد شستشو تمیز کرد، سپس سندبلاست نمود. بدین ترتیب خاصیت چسبندگی واش پرایمر بسیار بیشتر می شود.

واش پرایمر ها را می توانید به راحتی با اسپری های هوا و همچنین با انواع غلتک و قلم مو بر سطوح مورد نظر اعمال کنید. واش پرایمر نوعی زیر ساز محسوب شده و به تنهایی به کار نمی رود. معمولا روی سطح هایی که خاصیت چسبندگی ندارند نخست واش پرایمر را می زنند تا رنگ پذیری پیدا نمایند. سطوح مناسب برای کاربرد واش پرایمر عبارتند از سطوح گالوانیزه، فولادی، مس و هرگونه فلزات دیگر.

فروش واش پرایمر باکیفیت

فروش واش پرایمر باکیفیت

واش پرایمرها در بازار مصرف با برندهای متنوع و گوناگون عرضه می گردند. هر نوع قیمت و کیفیت خاص خود را دارد. در فروشگاه های رنگ و مواد شیمیایی همه این نمونه ها برای فروش به خریدار عرضه می شود و خریدار خود بر اساس نیاز نوع مناسب را بر میگزیند. قیمت واش پرایمر با توجه به کارایی و وزن بسته بندی ها و سطح کیفی آن ممکن است متغیر باشد. فروش واش پرایمر از طریق سایت های معتبر مربوط به تولیدکنندگان نیز انجام می گیرد. در این سایت های فروش لیست قیمت به همراه مشخصات محصول قرار داده شده است. مصرف کننده می تواند کالای مورد نظر خود را انتخاب و پس از پرداخت وجه در محل مشخص شده تحویل بگیرد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما