بزرگترین مرکز فروش رنگ روغنی عمده

بزرگترین مرکز فروش رنگ روغنی عمده به صورت اینترنتی در حال فعالیت هستند. برای خرید انواع رنگ روغنی ساختمانی با نازل ترین قیمت کافیست با ما همراه باشید. در بین رنگ های ساختمانی، رنگ روغنی از اهمیت بالایی برخوردار است. این رنگ از مقاومت و استحکام بالایی برخوردار است و برای رنگ آمیزی ساختمان اداری به دلیل استحکام و زیبایی بالایش انجام می شود.

بزرگترین مرکز فروش رنگ روغنی عمده

بارز ترین ویژگی رنگ روغنی ساختمانی باکیفیت

بارز ترین ویژگی رنگ روغنی ساختمانی باکیفیت

رنگ های روغنی ساختمانی یکی از پر استفاده ترین مصالح در پروژه های عمرانی می باشد که استفاده مختلفی دارد. رنگ های روغنی پایه شیمیایی دارد و بر پایه آلکیدی تولید می گردد. و از خانواده اسید های چرب بوده و بوی نا مطبوعی دارد. این روغن به سه صورت مات، نیمه مات و براق می باشد. و رنگ های روغنی مات در صنایع رنگ آمیزی ساختمان ها بسیار پر کاربرد می باشد و بیشتر برای نمای داخلی و بیرونی ساختمان ها استفاده می شود.

رنگ روغنی پوشش دهی بالایی دارد و برای رنگ آمیزی درب، پنجره، نرده و اشیا فلزی استفاده می شود. این رنگ از ابتدایی ترین شاخص رنگ روغنی ساختمان ها می باشد که قابلیت شستشو بالایی دارد. و ماندگاری و طول عمر بالایی تا حدود 15سال دارد. و از خاصیت آنتی باکتریال برخوردار بوده و از خصوصیات مهم این این رنگ می باشد. این رگوغن نه تنها برای باکتری و ویروس ها بلکه برای انسان مضر است و مشکلات تنفسی ایجاد می کند. و از قابلیت اجرای با کیفیت با انواع ابزار های رنگ آمیزی، مقاومت در برابر رطوبت، سرما، گرما، عوامل جوی را دارد.

این روغن در آب رقیق نمی شود و برای رقیق کردن آن باید از حلال های دیگر استفاده نمود. که بوی نامطبوع دارد و از دیگر ویژگی های رنگ روغنی دیر خشک شدن آن می باشد و در نتیجه بالا رفتن زمان اجرا آن می باشد. برخی از ویژگی ها آن عبارتند از:

  • قابلیت شستشوی بالای دارد.
  • این رنگ برای رنگ آمیزی دیوارهای منزل، بسیار مناسب است و دارلی پایه ی حلال نفتی هستند.
  • به دلیل ضد آب و مقاومت بالایش برای رنگ آمیزی نرده ها، درب های چوبی و فلزی بسیار مناسب است.
  • پوشش دهی بسیار بالایی دارد و با مقدار و حجم کمی می تواند سطح بزرگی را رنگ کرد.

صادر کنندگان برتر رنگ روغنی عمده

صادر کنندگان برتر رنگ روغنی عمده

صادرات رنگ روغنی ساختمانی به بسیاری از کشور های جهان صورت می گیرد. این رنگ توسط شرکت های مختلف در ایران ساخته می شود و که ویژگی و کارایی بالایی دارد. و شرکت های توزیع کننده این محصول در بسته بندی های مشخص و گوناگون به صورت کیلویی عرضه می کند. این مجموعه بهترین فرصت را برای تجارت بین المللی و بازاریابی این محصول فراهم آورده است و شما می توانید از طریق محصولی با کیفیت عالی و تخفیفات درصدی تهیه کنید.

این رنگ از مقاومت عالی در برابر عوامل بیرونی مانند سرما، گرما، مواد اسیدی و شیمیایی دارد. و برای سطوح فلزی مفید است و جلوه زیبا و تماشایی به این اماکن می بخشد. این محصولات تحت برند ایرانی و خارجی در سطح جهان عرضه می شود. و رنگ عمده روغنی به کشور های مختلفی از جمله عراق، عربستان، کویت، روسیه، چین و ترکیه صادر می گردد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما