بازار فروش رنگ صنعتی اپوکسی

بازار فروش رنگ صنعتی اپوکسی به خاطر کیفیت بالای محصول رونق فراوانی دارد. رنگ اپوکسی همان رنگ کف پوشش اپوکسی می باشد. که به خاطر مقاومت و ویژگی های منحصر به فردی که دارد از آن به عنوان رنگ اپوکسی استفاده می کنند. این محصول کیفیت و استحکام فوق العاده بی نظیری دارد و همین باعث شده مصرف آن روز به روز افزایش یابد.

بازار فروش رنگ صنعتی اپوکسی

معرفی انواع رنگ صنعتی اپوکسی

معرفی انواع رنگ صنعتی اپوکسی

انواع رنگ صنعتی اپوکسی شامل گزینه های زیر می شوند:

  • رنگ میانی اپوکسی پلی آمید MIO
  •  رنگ رویه اپوکسی پلی آمید
  • بنگ رویه اپوکسی فنولی 

از مزیت های استفاده از رنگ اپوکسی به گزینه های زیر می توان اشاره کرد:

  • این نوع محصولات مقاومت بالای در مقابل فشار دارند. به طوری که اگر جسم سنگینی روی آن ها زده شوند به هیچ عنوان ترک نمی خورند و شکسته نمی شوند و همین باعث شده بیشتر در کف گاراژ ها، انبار ها و… استفاده شوند.
  • اگر روی این رنگ ها چربی و آب ریخته شوند به هیچ عنوان لیز نمی شوند. به خاطر همین برای سطوح شیب دار، لنگرگاه های تفریحی، سکوها و فروشگاه های ماشین استفاده می شوند.
  • این رنگ ها می توانند تا درجه حرارت بین 200 تا 390 درجه را تحمل کنند و دچار آتش سوزی نمی شوند. به خاطر همین در انبار های که مواد منفجره نگهداری می شوند از این نوع رنگ ها برای کف پوشش استفاده می کنند.
  • این رنگ در مقابل آب رطوبت بالای دارد. علاوه بر این در مقابل مواد شیمیایی مقاومت بالای دارد و به راحتی می توان مواد شیمیایی روی آن ها را تمیز کرد.

قیمت مناسب رنگ صنعتی کف

قیمت مناسب رنگ صنعتی کف

قیمت مناسب رنگ صنعتی کف بسته به نوع برند، کیفیت، محل خرید، نوع خرید و شرایط بازار متفاوت می باشد. این رنگ بسته به نحوه خرید نیز دارای نرخ مختلفی است که در صورتی که عمده و بدون واسطه خریداری شود بسیار ارزانتر و باصرفه تر خواهد بود.

از این رنگ ها می توان در کف گاراژها استفاده کرد. این محصولات دارای رنگ بندی های متنوعی می باشند. به عنوان نمونه از رنگ آبی می توان برای تمیز کردن کف گاراژ استفاده می شود.

علاوه بر این شما می توانید در کف آشپزخانه هم از این رنگ ها استفاده کنید تا از رنگ گرفتن کف در مقابل سس گوجه ها و قهوه ها جلوگیری شود.

اگر می خواهید کف فروشگاه و گاراژ خود را در مقابل حرکت خودرو ها تمیز نگاه دارید و جای لاستیک ها روی کف باقی نمانند می توانید از این رنگ ها استفاده کنید.

برای استفاده از تن های خاکستری می توانید در کف گاراژ از رنگ کرم روشن استفاده کنید. تا کفی تمیز و روشن داشته باشید. تمام استاندارد های روز دنیا در ساخت این رنگ ها رعایت می شوند به خاطر همین کیفیت و مقاومت بالای دارند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما