پخش و فروش رنگ خط کشی عابرپیاده

مناسب ترین و ارزانترین و استانداردترین رنگ خط کشی کدام است ؟ فروشگاه رنگ خط کشی به صورت عمده کجاست ؟ پخش و فروش رنگ خط کشی عابر پیاده برای همه شهر ها و روستاهها ی کشور امکان پذیر است. شما می توانید برای تامین رنگ های موردنظر خود به ما زنگ بزنید .

رنگ خط کشی عابر پیاده چیست ؟

یکی از رنگ های پر مصرف و نسبتا گران تر از رنگ های سرد ترافیکی است و در کوچه ها و خیابانها به وفور دیده می شود و تقریبا به ضخامت 3 میلی متر و بیشتر روی اسفالت و چهار راهها و سرعت گیرهها اجرا می شود به دلیل اینکه طبق سفارش تولید می شود به صورت خرده در مغازه هها یافت نمی شود. چون هزینه ساخت ان و پرت ان در تولید زیاد می شود، برای کارخانه های تولید کننده رنگ ترافیکی ، کمتر از 500 کیلو برای صرفه نیست که تولید کند. بنابراین در صورتی که سفارشی پایین تر از 500 کیلو دارید در سفارشات خود تجدید نظر کنید.

مشکلات اجرائی رنگ خط کشی عابر پیاده

یکی از مهمترین مشکلاتی که در بعد از اجرای رنگ ترافیکی دوجزئی پیش می اید سیاه شدن ان و قابلیت سر خردن ان بعد از اجراست. به همین دلیل اجرای ان حتما باید در شب و ایام خلوت انجام شود و مشکلات دیگه ای که دارد بحث ترافیک است که ماشین الات دائم در حال تردد می باشد و میل به سیاه شدگی رنگ هم زیاد است و باید فرصت کافی به ان بدهیم تا خشک شود.

میزان مصرف رنگ عابر پیاده به ازای هر متر مربع

رنگی که بر روی اسفالت و برای عابرین پیاده استفاده می شود به ازای هر متر مربع 3.3کیلو گرم مصرف می شود اصولا رنگی که برای عابرین پیاده در کشورههای پیشرفته استفاده می شود،رنگ سه جزئی می باشد ولی به دلیل اینکه ما تکنولوژی ساخت ان را نداریم مجبوریم یکی از اجزا را در کارخانه اضافه کنیم و این عاملی می شود که رنگ کیفیت لازم را نداشته باشد.

مرکز پخش و فروش رنگ خط کشی عابر پیاده

ایمن رنگ تاپ بزرگترین تامین کننده رنگ های خط کشی عابر پیاده و معابر و جاده های اسفالتی می باشد و امادگی تامین هر مقدار رنگی را برای شهر داری ها و کارفرمایان و راهداری ها دارد. حتی امادگی همکاری با تجاران و بازرگانان حوزه رنگ داریم و در این زمینه با تجاران داخلی و خارجی همکاری می کنیم.

رنگ خط کشی عابر پیاده

رنگ خط کشی به صورت عمده یا خرده تولید می شود

رنگ هایی که برای خط کشی عابر پیاده استفاده می شود عموما به صورت عمده و تناژی هستند و خیلی کم پیش امده که به صورت خرده تولید شود چرا که هزینه تولید بالا و پرت رنگ زیاد ترشده و قیمت تمام شده ان با توجه به میکسرهای پانصد کیلو یی و یک تنی در کارخانه ، و چسبیدن محتویات رنگ زیاد می شود.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما