بررسی قیمت رنگ ترافیکی دوجزئی

چرا قیمت رنگ ترافیکی دوجزئی اینقدر بالاست ؟ چرا یهویی قیمت رنگ ترافیکی در سال 98 بالا رفت ؟ د ر ادامه ی این مطلب دلیل افزایش قیمت رنگ دوجزئی معابر و سرعت گیررا بررسی می کنیم ؟

رنگهای ترافیکی دوجزئی

همانطور که می دانید از میان رنگ هایی ترافیکی دوجزئی که می توان بر روی اسفالت اجرا کرد،رنگ های پلی یورتان دوجزئی و رنگ اپوکسی دوجزئی و رنگ اکریلیک ترموپلاست دوجزئی می باشد و از همه مرسومتر رنگ اکریلیک ترموپلاست با هاردنر می باشد در معابراسفالتی ایران رواج دارد و دیگر رنگ های دوجزئی کمتر رواج دارد.

چرا قیمت رنگ ترافیکی دوجزئی اکریلیک ترموپلاست بالا رفت ؟

متاسفانه اکثر مواد اولیه ای که برای تولید رنگ ترافیکی دوجزئی مصرف می شود ، اکثراوارداتی هستند و توی این اجزائی که برای تولید نیاز داریم انگشت شماری داخل ایران تولید می شوند و اکثر پترو شیمی ها و وارد کننده ها کم کاری کرده و این مواد اولیه را به دست تولید کنندگان نمی رسانند و با دپوی مواد اولیه در اواخر سال و گران کردن موجب افزایش قیمت رنگ ترافیکی دوجزئی و سایر می گردد و این اثر متاسفانه تا تایان سال بعد روی بازار باقی می ماند.

رقیمت رنگ ترافیکی دوجزئی
رقیق شدن بودن بیش از حد رنگ هنگام اجرا

مشکلات اجرائی رنگ ترافیکی دوجزئی

  • سیاه شدگی رنگ بعد از اجرا
  • سر خوردگی ماشین الات در زمان بارندگی و تصادفات مرگبار
  • فرصت کافی با وجود داشتن هاردنر جهت خشک شدن کامل به دلیل ترافیک روان وجود ندارد.
  • هنوز استاندارد مدون و خاصی برای تمام مناطق ایران نداریم .
  • فقط با اجرای لاک ترافیکی بعد از اجرا می توان مشکل سیاه شدگی ان را حل نمود.
قیمت رنگ ترافیکی دوجزئی
قیر زدگی و بهم ریختی و گم شدن رنگ

قیمت رنگ ترافیکی دوجزئی

از اصلی ترین مواد اولیه که در تولید رنگ ترافیک دوجزئی استفاده می شود مونومر می باشد که اونهم وارداتی است. و از یک طرف قیمت ارز خارجی در کشور بالاست و به همین دلیل است که قیمت رنگ دوجزئی بالا رفته است.در حال حاضر قیمت پایه رنگ ترافیکی دوجزئی هر کیلو با قیمت 35 هزار تومان با تائیدیه پلیمر ایران به فروش می رسد و بسته به برند ان می تواند افزایش پیدا کند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما