هرکیلو رنگ ترافیکی چند متر مربع را پوشش می دهد

اگه می خواهید کف محوطه داخل سالن یا پارکینگ خود را رنگ امیزی کنید ابتدا باید بدانید هرکیلو رنگ ترافیکی چند متر مربع را پوشش می دهد ؟ یا برای رنگ امیزی پیاده روههای چراغ قرمز یا دست اندازهها به ازای یک متر مربع چند کیلو رنگ مصرف می شود ؟ به ادامه ی این مطلب توجه فرمائید.

هر کیلو رنگ ترافیکی سرد ترموپلاست برای چند متر مربع

همانطور که می دانید رنگ سرد ترموپلاست که بر پایه ی حلال می باشد به خاطر رقیق شدن ان با تنیر مخصوص رنگ ترافیکی قابلیت اجرا با دست و دستگاه را داراست . اگر بخواهیم به روی اسفالت اجرا کنیم با ید توجه داشته باشیم که به چه ضخامتی اجرا می کنیم ،اگر بخواهیم با ضخامت استاندارد مورد تائید اداره راه و ترابری و با دستگاه اجرا کنیم به ازای یک متر مربع 1200 گرم کفایت می کند. و برای سایر سطوح و موارد دیگر اگر سوالی دارید با کارشناسان ما ارتباط بگیرید.

برای یک متر مربع چند کیلو رنگ ترافیکی دوجزئی مصرف می شود ؟

رنگ دوجزئی ترافیکی یه خاصیتی که دارد این است که قابلیت سر خوردگی دارد و معمولا بر روی کف اسفالت و حتی برای اب بند کردن و درزگیری سقف منازل نیز قابلیت استفاده دارد و اگر بخواهیم با ضخامت 3000 میکرون روی معابر اسفالت اجرا کنیم باید حدود 3400گرم به ازاری یک متر مربع مصرف کنیم.

برای رنگ گرم هرکیلو رنگ ترافیکی چند متر مربع را پوشش می دهد

رنگ گرم ابتدا به ساکن به شکل پودر می باشد و برای ذوب کردن ان باید بوسیله ی دستگاه پیش گرم ان را گرم کرد و معمولا رنگ گرم را توی جاده هها مصرف می کنند و به ازای یک میلی متر اجرا در متر مربع حدود 1200 تا 1300 گرم رنگ مصرف می شود. مصرف رنگ اسپری با اسکرید و اکستروژن فرق می کند.چون فاصله پر و خالی لقمه ها در اکسترود بسته در خواست کار فرما متفاوت است . حتی میزان مصرف انها به ازای مصرف پرایمر می تواند کاهش پیدا کند .

هر کیلو رنگ ترافیکی چند متر مربع

ارزانترین رنگ ترافیکی از لحاظ پوشش دهی

به دلیل ارزان بودن رنگ اکریلیک ترموپلاست و رقیق شدن ان با تینر و داشتن ویسکزیته بین 85 تا 105 و دانسیته 1.3 تا 1.6 مصرف ان افزایش یافته و گران بودن رنگ دوجزئی از طرف دیگر به دلیل قابلیت سرخوردگی و وارداتی بودن مونومر ان و گران تمام شدن ان نسبت به رنگ سرد تک جزئی ، مشتریان میل به خرید ان را ندارند و به همین دلیل تولید کنند گان تلاش می کنند ارزانترین رنگ و به صرفه ترین ان را انتخاب کنند.می توایند با رقیق تر کردن و حتی ساب زدن زیر کار مصرف رنگ سرد ترافیکی را به ازای هر متر مربع کاهش دهید.اگر سوالات بیشتری راجع به اینکه هرکیلو رنگ ترافیکی چند متر مربع را جوابگوست یا هر سولی راجه به پوشش دهی یا قیمت رنگ ترافیکی دارید با ما تماس بگیرید.

10

  1. سلام بنده میخواهم برای گذر لیفتراک روی بتون اجرا کنم چند میل باید بریزم یا اینکه رنگ سرد جوابگو می‌باشد یا اینکه رنگ گرم استفاده کنم لطفاً راهنمایی کنید

  2. سلام
    اگر برا خط کشی میخواین استفاده کنید که لیتفتراک دارید بهتر است از پرایمر رنگ اپوکسی و رنگ اپوکسی پلی امین غلتکی استفاده کنید، خیلی حوب جواب میدهد حدود یک میلی متر کافی است .
    اگر کارفرما حاضر به هزینه نیست از رنگ ترافیکی اکریلیک سرد هر متر مربع حدود یک کیلوگرم استفاده کنید. مثلا خط کشی به عرض ده سانتی متر 100 گرم نیاز است. ولی ماندگاری و چرک ناپذیری اپوکسی را نخواهید داشت.

  3. سلام من میخوام اطراف استخر که حدودا ۸۰ متر هست رو رنگ سفید بزنم چه نوع رنگی مناسب هست البته خود استخر رو رنگ استخری زدم

  4. عرض ادب میشه راهنمایی بفرمائید برای پوششدهی پله های خیلی قدیمی هم میشه استفاده کردیاخیر؟
    وبرای هریک پله چندگرم رنگ موردنیازهست؟

  5. با سلام همه چیز بستگی به نوع کف اطراف استخر دارد.
    اگر بتنی است حتما باید زمان اجرای رنگ خشک باشد. و اگر محل اجرا افتاب خور است و بتنی از پرایمر اپوکسی و رویه پلی اورتان استفاده کنید. اگر محل اجرا افتاب نمی خورد باید از پرایمر اپوکسی و رویه اپئوکسی استفاده کنید.
    بازهم اگر سوالی پیش امد با شماره 09120089542 تماس بگیرید.

  6. سلام
    بله رنگ هم روی پله سنگی اجرا میشه
    اول ساب زدن و زیرسازی داره و اجرای پرایمر اپوکسی و رنگ اپوکسی غلتکی بهتره چون پوست پرتقالی میشه و با تردد کسی سر نمیخوره
    حتما باید رنگی استفاده بشه که در مقابل تردد مقاوم باشه
    توجه : از رنگهای معمولی روغنی و اکریلیک و پلاستیک استفاده نکنید. چون پولتون را هدر دادید.
    درصورت نیاز به راهنمائی بیشتر با ایمن رنگ تاپ تماس بگیرید.

  7. سلام روز بخیر، کف یک سالن به طول ۲۵۰ متر را می خواهم رنگ بزنم اگر با غلطتک رنگ بزنم و رنگ سرد استفاده کنم حدودا چند کیلو رنگ باید تهیه کنم و اینکه چون کف سالن لیسه بتن هست و بعضی جاها لیسه از بین رفته قبل از اجرای کار باید سطح کار را ترمیم کنم حتما؟ بابت تهیه رنگ هم میتونم مزاحم شما بشم، یعنی در فروش رنگ هم فعالیت دارید؟ ممنون از راهنماییتون

  8. سلام
    بستگی به این داره که کاربرد کف اتون چی هست؟ ولی به طور کلی با رنگ سرد ترافیکی میشه رنگ کرد و به طور معمول هر متر مربع 800 گرم رننگ نیاز است. بهتر است قبل از رنگ امیزی از پرایمر اپوکسی بتن استفاده کنید تا ماندگاری رنگ بهتر شود. در کل این نکته را باید متذکر شویم که رنگ به خودی خود نمی تونه خلل و فرج رتا پر کنه ون این رنگ نهایتا بعد از اجرا به ضخامت خشک نیم میلی متر می رسد. باید قبل از رنگ امیزی با بتونه های پایه حلال مانند اپوکسی درزگیری کنید.

  9. برای پوشش دهی پلههای قدیم بهتر است از رنگ اپوکسی استفاده کنید. رنگ ترافیکی به سنگ نمی چسبد

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما