قیمت رنگ پلی اورتان بتن

رنگ پلی اورتان بتن کاربرد زیادی دارد، این محصولات دو جزئی هستند و زمان خشک شدن شان بسیار کم می باشد و این رنگ ها چسبندگی زیادی دارند مقاومت سایشی بالایی دارد و برای استفاده در سطوح متفاوتی مورد استفاده قرار می‌گیرند. قیمت رنگ پلی اورتان بتن بر اساس نوع آن متغیر می باشد. زیرا رنگ پلی اورتان به صورت براق و مات و نیمه مات و نیمه براق تولید شدند و البته یک نوع از رنگ پلی اورتان وجود دارد که به آن هایگلاس می گویند.

قیمت رنگ پلی اورتان بتن

مقاومت بالا در برابر نور خورشید رنگ پلی اورتان

مقاومت بالا در برابر نور خورشید رنگ پلی اورتان

مقاومت بالا در برابر نور خورشید رنگ پلی اورتان باعث شده تا این محصولات جزو پرفروش ترین ها قرار بگیرد، زیرا این محصولات جزو رنگ هایی هستند که بسیار کاربردی اند، به همین جهت باید بسیار با کیفیت باشند و در مقابل آب و نور خورشید و شرایط جوی متفاوت مقاومت زیادی از خود نشان دهند. اینگونه رنگ ها در برابر نور خورشید مقاومت بالایی دارد علاوه بر این می تواند در برابر باران اسیدی مقاوم باشند.

زیرا از پایه رزین تولید شده است، از دیگر خصوصیات رنگ پلی اورتان این موضوع می باشد که این رنگ ها می توانند در برابر آب مقاوم باشند، زیرا ضد آب هستند در برابر روغن های صنعتی و مواد شیمیایی هم مقاومت بالایی دارند‌. رنگ سفید پلی اورتان در بسیاری از سطوح مورد استفاده قرار می‌گیرد، این محصولات حتی بر روی سطوح فلزی هم چسبندگی بالایی دارند. علاوه بر این مقاومت رنگ ها در برابر اشعه نور خورشید آنقدر بالا می باشد که برای سطوحی که در معرض مستقیم نور خورشید قرار دارند هم استفاده می شوند.

پخش عمده رنگ پلی اوراتان دوجزئی

پخش عمده رنگ پلی اوراتان دوجزئی

پخش عمده رنگ پلی اورتان دو جزئی باعث شده تا این محصولات جزو محصولات قرار بگیرند که در کشور کمبود آنها مشاهده نمی‌شود، علاوه بر این پخش اینگونه محصولات به صورت عمده باعث می‌شود تا مراکزی که به فروش خورده این گونه محصولات می‌پردازند بتوانند به راحتی رنگ پلی اورتان را در انواع متفاوت آن خریداری کند و پاسخگویی به نیاز مشتریان خود باشند.

توزیع کنندگان رنگ پلی اورتان اینگونه محصولات را که دارای مقاومت سایشی و مقاومت ضربه پذیری بالا هستند در ساعت کشور به صورت گسترده پخش می کند البته باید توجه داشته باشید که در حین استفاده از این رنگ ها آن سطوح مورد نظری می‌خواهید رنگ کنید باید عاری از هرگونه گرد و غبار و آلودگی باشد. این محصولات دو جزئی به دلیل این که بر پایه رزین هستند مقاومت سایشی بالایی دارند و به همین دلیل ایجاد خش بر روی آن ها امکان پذیر نیست. به همین جهت جزو رنگ های مقاومت قرار دارند.

1

  1. سلام خدمت تولید کننده محترم … در مقابل سیل واردات محصول مشابه بی کیفیت پر واضح است که در صورت ارائه کیفیت استاندارد می توان بازار داخلی را با قیمت و کیفیت مناسب اشباع کرد و صادرات ناشی از مازاد تولید باعث سود آوری و ارز آوری برای کشور خواهد شد. همچنین شبکه توزیع باید به نحو احسن دراطلاع رسانی و ارسال به موقع اقدام کنه تا رضایت حد اکثری مشتری رو فراهم بیاره. امیدوارم کم شدن قیمت تمام شده باعث کاهش کیفیت نشه … چون به شدت در دراز مدت باعث کم شدن حجم و ارزش فروش مجموعه میشه … رقابت در دنیای فعلی در واقع بر سر کیفیت و مزیت رقابتیه و قیمت در تجارت مدرن در رده های بسیار پایینی قرار گرفته … پیروز و سربلند باشید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما