قیمت رنگ راه پله سنگی + اهنی + چوبی و اجرای رنگ پله

بهترین رنگ راه پله سنگی چه میتونه باشه که درمقابل تردد و پاخوری مقاوم باشه  و بتونه به زیبائی به کف سنگ و پیشانی پله بچسد ؟ بهترین رنگ کف پله اهنی در بیرون و داخل ساختمان چیست ؟برای پله چوبی چه رنگی بزینم ؟

ایا ایمن رنگ می تواند رنگ کف پله و پیشانی و نرده  را تهیه و اجرا کند ?

شرکت ایمن رنگ با توجه به وجود پرسنل قوی و مجری های خوب ، امکان اجرای رنگ کف پله را دارد و تجربه خوبی در این زمینه دارد و از این بابت مشکلی در این زمینه ندارد و با توجه به پروژه راهکار های خوبی را به مشتری رائه میدهد. و می تواند انواع رنگ های راه پله های چوبی و سنگی و اهنی را برا شما مشتری عزیز هموار سازد

رنگ راه پله
اجرای رنگ پله در نیاوران ، کاشانک خیابان صبوری میدان دوم شرقی ،پلاک 7 ، توسط ایمن رنگ تاپ

رنگ راه پله

اجرای رنگ پله سنگی و قیمت رنگ راه پله سیمانی

امروزه به دلیل وجود رنگهای مقاوم پلیمری و تنوع رنگ ها ، بعضی از کارفرمایان ، ترجیح می دهند که از رنگ برای زیباسازی پله بتنی و یا سنگی اجرا شده استفاده کنند و این رنگ ها مقاومت خوبی داشته و تست خود را به خوبی پاس کرده اند و روزانه به  تعداد مشتریان این رنگها افزوده می شود. این رنگ ها در کف سرویس های بهداشتی و دیوارهای سرویس های بهداشتی نیز جا بازکرده اند .

رنگ راه پله

رنگ اپوکسی برای راه پله سیمانی و سنگی

بهترین رنگ برا کف راه پله سنگی ، و سیمانی ،رنگ اپوکسی پلی امین است که شرایط اجرایی خاصی دارد و از 1 میلی متر تا 3 میلی متر می توان اجرا کرد. براکف پلیه سنگی و بتنی اجرای ساب و زیر سازی نیاز است و یه نقاش حرفه ای میخواد که مرحله به مرحله کار را ببره جلو و یه کار خوب برا شما تحویل بده، اجرای رنگ برا پله سیمانی هم راحت است به شرطی که مجری ا حرفه ای باشد.

رنگ راه پله

رنگ مخصوص راه پله اهنی را چطور اجرا کنیم ؟

برا اینکه بدانیم  چه رنگی برای راه پله اهنی بزنیم ،باید مشخص کنیم راه پله اهنی افتاب خور هست یا داخل ساختمان هست. و اینکه ایا زنگ زدکی دارد یا ندارد و حتما زنگزدگی ان را پاک کنیم و برای اینکه فلز زنگ نزند ابتدا یه ضد زنگی به ان بنزنیم. برای کف راه پلخ بهتر است از ضد زنگ زینک ریچ  اپوکسی و یا زینک فسفات اپوکسی اجرا کنیم و روی ان برا بیرون از ساختمان پلی اورتان و برای داخل ساختمان از اپوکسی پلی امید استفاده کنیم تا در مقابل تردد از بین نرود. و برا نرده ها و بیرون از مسیر هم ضد زنگ صنعتی و هم ضد زنگ الکیدی می توان اجرا کرد.

باید توجه کنیم که برا رو ضد زنگ صنعتی ،رنگ اپوکسی و یا پلی اورتان و برا ضد زنگ الکیدی ، رنگ روغنی اجرا شود.

اینجا نمونه ای از اجرای رنگ پله چوبی  را در تهران ، می بینیم.

جهت استعلام قیمت رنگ راه پله سنگی و اهنی و چوبی با ایمن رنگ تاپ تماس بگیرید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما