قیمت تینر رنگ ترافیکی تک جزئی درخرید و فروش

حلال رنگ ترافیکی چیست ؟ قیمت تینر رنگ ترافیکی تک جزئی چند است ؟ درخرید و فروش حلال های رنگ ترافیکی دقت نمائیم تا بهترین تینر یا رقیق کننده را برای رنگ مذکور تهیه کنیم. مناسب ترین تینر برای رنگ خط کشی یا ترافیکی ، تینری است که خود تولید کننده رنگ ترافیکی ان را میسازد.

تینر رنگ ترافیکی تک جزئی

تینر یا حلال رنگ ترافیکی تک جزئی مایعی است بی رنگ که از ترکیباتی مانند زایلن و تولوئن و استون و اتانول و مواد فرار دیگه تولید می شود و می تواند فرمول یه تولید کننده با تولید کننده دیگر فرق داشته باشد. چون ترکیبات فراری دارد و بوی ناخوشایندی دارد . صورتی که در داخل ساختمانی استفاده می کنید، سعی کنید در زمان استفاده از ان در داخل پارکینگ ها قبل از اجرا درب ها و پنجره ها را باز کنید. چون یه مقدار فرار است در زمان رقیق کردن رنگ سریع تر کارتون را به پیش ببرید تا رنگ دواره به حالت قبل از اضافه کردن تینربرنگردد تا مجبور نشوید دوباره تینر به رنگ اضافه کنید.

خرید تینر رنگ ترافیکی

برای خرید تینر رنگ ترافیکی می توانید در سایت اینترنتی ایمن رنگ تاپ سفارش را ثبت کنید و یا با کارشناسان فروش این شرکت تماس بگیرید. تینر معمولا براری رقیق کردن رنگ ترفیکی سرد تک جزئی استفاده می شود. درصورتی که با پیستوله رنگ امیزی می کنید در میزان خرید تنیر تجدید نظر نمائید چون در کار کردن با پیستوله رنگ پاش ترافیکی میزان تینر مصرفی کمتر است. معمولا ده درصد وزنی رنگ ترافیکی، تینر مصرف می شود.

قیمت تینر رنگ ترافیکی در فروش

قیمت تینر رنگ ترافیکی معمولا لیتری 15 هزار تومان در سال 99 معامله می شود. البته بسته به میزان سفارش می تواند قیمت ها کم یا زیادتر شود. روی تینر رنگ ترافیکی نمی توانیم مانند تینرهای فوری 10000 یا 20000 یا 30000 ،عددی بذاریم.چرا که حلال رنگ های ترافیکی تک جزئی است و مجاز نیستیم به جای ان از بنزین یا سایر حلال ها برای رقیق کردن استفاه کنیم چرا که این حلال ها سبب پوسیدگی رنگ می شود. اگر با روش زدن رنگ ترافیکی روی کف اشنا نباشیم ممکن است ما را متضرر کند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما