عرضه عمده ضد زنگ ماندگار ایرانی

ضد زنگ ماندگار:

ضد زنگ ماندگار با استفاده از بهترین مواد ساخته شده است که در برابر خوردگی و سایش مقاوم است، به عنوان اولین لایه بر روی سطوح فلزی استفاده می شود و گیرایی زیادی دارد.

به علت افزایش تولید ضد زنگ ماندگار و هم چنین افزایش تقاضا، شرکت های تولید کننده به صورت عمده و بسته بندی در ابعاد مختلف آن را عرضه می کنند.

عرضه عمده ضد زنگ ماندگار ایرانی

بهترین روش اجرای ضد زنگ

بهترین روش اجرای ضد زنگ

برای جلوگیری از زنگ زدن سطوح فلزی و سطوحی که در برابر رطوبت و آب زنگ زده اند، از ضد زنگ استفاده می شود. طریقه ضد زنگ زدن به روش زیر است:

ابتدا باید سیاهی و گرد و غبار سطوح فلزی را با استفاده از یک تکه پارچه کاملا تمیز کرد و سپس ضدزنگ را با تینر مخلوط کرده و در ظرفی می ریزیم. با استفاده از یک قلم مو روغنی، روی سطوح را ضد زنگ می زنیم. ضدزنگی که بر روی درب و پنجره استفاده می شود باید کاملا صاف و یکدست باشد و قطره قطره نشود.

ضد زنگ نباید غلیظ باشد، زیرا سبب می شود روی کار صاف نباشد. ضد زنگ های ماندگار، دارای رنگ های مختلفی می باشد که سبب می شود مشتریان بنا به نیاز خود آن را تهیه کنند از جمله:

ضد زنگ مشکی: برای رنگ های تیره، مناسب است که قبل از رنگ کردن بر روی سطوح فلزی می مالند و سپس رنگ مورد نظر را استفاده می کنند. ضد زنگ طوسی: برای رنگ های روشن نظیر سفید و کرم مناسب است.

نوعی دیگر از ضد زنگ ها، ضد زنگ پایه آب است که مخصوص سطوح فلزی است و برای مخازن آب فولادی، کشتی ها و دیگر بستر های فلزی صنعتی و معماری استفاده می شود.

خرید ضد زنگ ماندگار مستقیم از کارخانه

خرید ضد زنگ ماندگار مستقیم از کارخانه

خریدن ضد زنگ به صورت مستقیم از کارخانه بسیار مقرون به صرفه است، زیرا بدون واسطه است. برند ماندگار، انواع ضد زنگ های با کیفیت و مرغوب را در رنگ های متفاوت تولید می کند و به دلیل تقاضای زیاد مشتریان این محصول را به صورت عمده و در ابعاد مختلف عرضه می کند.

این ضد زنگ ها به دلیل مقاومت در برابر سایش و خوردگی، پایداری در برابر شرایط نامساعد آب و هوایی، استقامت در برابر نور خورشید خرید بالایی دارد و در صنایع ساختمان سازی و رنگرزی ها کاربرد دارد.

سایت های معتبر و مخصوص این کارخانه، نیز همین کار را انجام می دهند و محصولات را معرفی می کنند و به همان قیمت درب کارخانه می فروشند.

تولید کننده های این محصول، علاوه بر عرضه در داخل کشور به کشورهای همسایه نیز ضد زنگ ها را ارسال می کنند تا رضایت مشتریان را به دست آورند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما