قیمت انواع رنگ پلی اورتان

یکی از رنگ های خاص و پرکاربردی که از آن برای رنگ آمیزی سطوح مختلف استفاده می‌شود، رنگ پلی اورتان میباشد، از خاصیت های رنگ مات و براق پلی اورتان، داشتن کیفیت بالا و مقاومت فراوان و همچنین قدرت چسبندگی بالا است باعث شده رنگ کاران آن را بعنوان لایه نهایی یا همان تاپ کوت بر روی سطوح رنگ شده استفاده کنند. تفاوت قیمت رنگ ها بستگی به مقدار آنهادر هر بسته بندی می‌باشد که خریداران آن می توانند با مراجعه به مرکز فروش و نمایندگی ها و خرید رنگ پلی اورتان با کیفیت و اصل از سود خوبی برخوردار شوند.

قیمت انواع رنگ پلی اورتان

نحوه اجرا رنگ پلی اورتان

نحوه اجرا رنگ پلی اورتان

رنگ های پلی اورتان با داشتن ویژگی های خاص و به دلیل استفاده از مواد اولیه شیمیایی متفاوت مانند: پلی ال و ایزوسیانات ساخته شده است که به دلیل مقاومت بالا در برابر نور و اشعه فرابنفش خورشید و چسبندگی فراوان بسیار پرکاربرد و پر مصرف هستند و همچنین رنگ ها به دلیل ظاهر زیبایی که بر روی سطح‌ها ایجاد می کنند از محبوبیت بسیاری برخوردار هستند.

اما اجرا و استفاده این نوع رنگ پلی اورتان نیاز به روش های خاصی دارد که در ادامه به مراحل استفاده و اجرای آن خواهیم پرداخت تا در هنگام استفاده این نوع رنگ ها دچار مشکل نگردید.

در ابتدای کار سطح مورد نظر که قصد رنگ آمیزی آن را دارید باید از هرگونه آلودگی گرد و خاک و ذرات اضافه پاک باشد تا به طور یکدست بتوانند پرایمر رنگ را به خود جذب نماید که در غیر اینصورت استفاده آن بر روی سطوح آلوده مانع از ایجاد سطح یک دست در مراحل نهایی می گردد.

در ادامه کار باید به میزان مشخصی رنگ را با محلول مخصوص خود که هاردنر ها هستند مخلوط کنید تا ویسکوزیته کاملا مناسبی از آن به دست آید، نکته‌ ی بسیار مهم و قابل توجهی که باید به آن دقت کنید سرعت خشک شدن بالای این نوع می باشد که باید با سرعت عمل رنگ را بعد از مخلوط شدن بر روی سطح مورد نظر استفاده کرد.

یکی از راه های آسان استفاده صحیح از این نوع رنگ ها انتقال آن در دستگاه‌های اسپری رنگ می باشد که در مدت زمان کوتاهی می تواند سطح وسیعی را رنگ نماید و از خشک شدن آن نیز قبل انتقال به سطح مورد نظر خود جلوگیری کرد.

فروش کلی رنگ پلی اورتان دوجزئی

فروش کلی رنگ پلی اورتان دوجزئی

رنگهای پلی اورتان دو جزئی به دلیل اینکه از مواد شیمیایی بسیار خاصی تولید گشتند از قابلیت های بسیار فراوانی برخوردار هستند و با ایجاد جلوه های بسیار زیبا و خاص بر روی سطوح از محبوبیت فراوانی نیز در بین عموم افراد برخوردار گشته اند و یک جایگزین مناسب به جای رنگ های قدیمی گشته است.

میزان فروش فراوان این محصول در مراکز فروش لوازم ساختمانی باعث کشته است که فروشندگان آن برای تامین روزانه رنگ مورد نیاز خود به نمایندگی های فروش کلی رنگ پلی اورتان مراجعه می‌کنند و تهیه عمده این محصول با قیمت مناسب آنها را با کمترین سود در دسترس خریداران خود قرار می‌دهند.

1

  1. سلام و وقت بخیر. ارسال این محصول چند روز طول می کشه؟و حداقل خرید چه میزان میتواند باشد؟ اگر محصول مورد نظر مطلوب نظر ما نبود باید جه کاری انجام دهیم ؟ چون در شرایط خرید اینترنتی بایداستانداردهای لازم رو از نظر مشتری داشته باشه تا موجب ضرر و زیان احتمالی فروشنده و از بین رفتن اعتماد متقابل میشه. ممنون از پاسخگوییتون

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما