فروش مستقیم رنگ نقره ای نسوز

رنگ نسوز، یکی از مقاوم ترین رنگ ها شناخته شده که معمولاً در برابر حرارت 300 الی 600 درجه سانتیگراد توانایی و مقاومت بالایی از خود نشان می دهد. از جمله رنگ های پرفروش این محصول می‌توان به رنگ نقره ای نسوز اشاره کرد که فروش مستقیم این رنگ از طریق مجموعه‌ ما امکان‌پذیر بوده و شما عزیزان می توانید از این طریق تجربه خرید خوب و با کیفیت را داشته باشید. در واقع فروش مستقیم از این مجموعه به معنای حذف هرگونه واسطه‌گری و ارتباط خریدار با تولید کننده می باشد که منجر به کاهش هزینه های جانبی می شود.

فروش مستقیم رنگ نقره ای نسوز

رنگ نسوز در چه صنایعی کاربرد دارد؟

رنگ نسوز در چه صنایعی کاربرد دارد؟

رنگ ها انواع مختلفی دارند و هر کدام از آنها بر اساس کاربردی که دارند، برای صنایع گوناگون تولید می گردد. چند نمونه رنگ هستند که مقاوم به حرارتند و این رنگ‌ها می‌ توانند دمای زیادی را تحمل کنند؛ در واقع سطوحی که با رنگ نسوز رنگ‌آمیزی شود، علاوه بر اینکه طول عمر بسیار بالایی خواهد داشت، در برابر عوامل گوناگون هم مقاوم می گردد.

در واقع این رنگ به نوعی رنگ سیلیکونی است و بهترین پوشش برای سطوح مختلف به حساب می آید. شاید برای شما هم جالب باشد بدانید که رنگ نسوز در چه صنایعی کاربرد دارد، از این رنگ می توان در صنایع زیر استفاده کرد:

  • در تولید انواع دودکش ها و انواع شومینه های خانگی و بخاری
  • انواع سیستم های گرمایشی همچون رادیاتورها و آبگرمکن
  • موتور و اگزوز وسایل نقلیه
  • تیرهای برق
  • دیگ بخار
  • ظروف آشپزخانه به خصوص سطوح بیرونی قابلمه، کتری و قوری
  • در کوره‌ها و در پالایشگاه‌های پتروشیمی

ویژگی که این رنگ دارد، پوسته پوسته نشدن آن است که به هیچ عنوان رنگ آن تحت هیچ شرایطی از بین نمی رود و زیبایی ظاهری آن باعث شده، استفاده گسترده ای داشته باشد.

صادرات کلی رنگ نقره ای نسوز

صادرات کلی رنگ نقره ای نسوز

علاوه بر رنگ نقره‌ای که بسیار پرکاربرد است، رنگ نسوز مشکی هم جز رنگهای بسیار پرفروش است که سطوح فلزی مختلفی را پوشش می‌دهد. این رنگها در واقع روی هر محصولی که به کار می‌رود، آن را به یک ماده نسوز تبدیل می کند.

از آنجایی که کشور ما هم جز تولیدکنندگان بزرگ رنگ های نسوز به شمار می رود، محصولات خود را به صورت کلی و عمده صادر کرده و توانسته از طریق صادرات این محصول موجب ارزآوری برای کشور شود. در واقع این رنگ صنعتی به دلیل کاربردهای فراوانی که دارد، جز محصولات بسیار مهم شناخته شده از این رو صاحبان صنایع مختلف خارجی می‌توانند این محصول را در سبد خرید خود قرار داده و از قیمت مناسب این محصول و خدمات پس از فروش آن، بهره‌مند شوند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما