مرکز خرید رنگ پلی اورتان براق

آیا تا به حال اسم رنگ پلی اورتان براق و یا پلی یورتان را شنیده اید؟ آیا مصارف گوناگون این رنگ ها و ویژگی های آن را می دانید؟ اگر پاسخ شما منفی است این مطلب را از دست ندهید. رنگ های پلی اورتان به دلیل مقاومت بالایی که دارند برای شرایط سخت به کار می برند اگر بخواهیم برای دوام بالای آن ها مثالی بزنیم بهتر است به رنگ های راهنمای موجود در کف بیمارستان ها اشاره کنیم که با وجود اینکه روزی هزار بار بر روی آن ها گام نهاده می شود همچنان پا برجا هستند.

مرکز خرید رنگ پلی اورتان براق

دلیل اهمیت استفاده از رنگ پلی اورتان

دلیل اهمیت استفاده از رنگ پلی اورتان

استفاده از رنگ های پلی اورتان معمولا در مکان ها و سطح هایی که به طور مستقیم زیر نور آفتاب قرار دارند و یا دچار سایش و تردد های مکرر هستند مناسب تر است. از طرف دیگر مشکلاتی که سایر رنگ ها دارند را ندارد. این رنگ ها به دلیل خاصیتی که دارند و فرمول ویژه ی ساختشان، به سرعت رو ی سطح مورد نظر خشک می شود به علاوه اینکه حالت دون دون پیدا نمی‌کند و کاملا یکدست روی سطح می‌نشیند. برای سطح هایی که مرتبا در معرض رطوبت و آب، سایش، اسید، باز، خراش، مواد شیمیایی و.. هستند بسیار مناسب است.

رنگ پلی اوراتان دوجزئی ظاهری بسیار زیبا و براق دارد و برای کیفیت هرجه بیشتر آن ضروری است که اول سطح مورد نظر را کاملأ از آلودگی پاک کنیم. برای استفاده از این رنگ ها فراموش نکنید که دستور العمل و نحوه ی مصرف آن را مطالعه کنید و با هاردنر و تینر آن را رقیق کنید. می توانید از انواع برس و غلتک برای رنگ آمیزی بهره ببرید اما بهترین روش برای یکدست بودن این زنگ ها استفاده از اسپری است و تا 6 ساعت بعد از آماده و رقیق سازی باید رنگ آمیزی را انجام دهید تا به نتیجه ی مطلوب دست یابید. یکی دیگر از ویژگی های مثبت این رنگ چسبندگی فوق العاده آن و توان پوشش دهی بالای آن به انواع سطوح است.

قیمت انواع رنگ پلی اورتان

قیمت انواع رنگ پلی اورتان

مجموعه ی ایمن رنگ تاپ سال هاست که در زمینه ی تولید انواع رنگ ها و فروش رنگ پلی اورتان در حال فعالیت است و توانسته است با تأمین بهترین مواد اولیه ی مرغوب و با استفاده از به روز ترین دستگاه های پیشرفته در صنعت رنگ سازی، رنگ هایی مرغوب تولید کند. رنگ های تولیدی در این مجموعه دارای تنوع در رنگ و اندازه هستند که همگی از قیمتی مناسب برخورداند. اما اگر قصد خرید این رنگ ها را به صورت عمده و حجمی دارید بهتر است برای آگاهی از قیمت ها و تخفیفات ویژه با کارشناسان فروش این مجموعه تماس حاصل فرمائید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما