بهترین برند ضد زنگ مرغوب در ایران

در این مرکز می توانید بهترین برند ضد زنگ مرغوب در ایران را پیدا نمایید. فروشنده این نمایندگی با دارا بودن برندهای مختلف ضد زنگ های موجود در بازار توانسته است افراد بسیار برای خرید جذب کند. ضد زنگ اپوکسی موجود در این مرکز در قوطی های با اندازه های گوناگون به مشتریان عرضه می شوند.

بهترین برند ضد زنگ مرغوب در ایران

انواع رنگ ها و پوشش های ضد زنگ

انواع رنگ ها و پوشش های ضد زنگ

ضد زنگ های تولید شده در ایران دارای دو رنگ طوسی و قهوه‌ای هستند که نوع طوسی آن  برای زمینه هایی که قرار است بر روی آن ها رنگ های روشن کار شود مورد استفاده قرار می گیرد و نوع قهوه ای آن برای رنگ های تیره کاربرد دارد. پوشش های ضد زنگ قبل از رنگ زدن سطوح مختلف موجب می شود که سطح مورد نظر پس از رنگ زدن صاف تر گردد و همچنین دوام و عمر رنگ نیز بیش تر می‌شود. البته لازم است بدانید که پس از استفاده از ضد زنگ باید حداقل دو روز به آن زمان دهید تا کاملا خشک شود سپس بر روی آن رنگ کنید.  به این دلیل که اگر ضد زنگ ها تازه باشند با رنگ مورد نظر ترکیب شده و ظاهر بسیار ناخوشایندی را به ارمغان می آورند. حلال ضد زنگ معمولاً بر پایه های مواد نفتی هستند که معروف ترین آن ها  تینر می باشد.

در ایران چند شرکت معتبر وجود دارند که ضد زنگ هایی با کیفیت های بالا تولید می نمایند. این شرکت ها با استفاده از مواد اولیه درجه یک و مرغوب و همچنین استفاده از دستگاه های مجهز و مدرن ضد زنگ هایی را تولید می کنند که نه تنها در بازارهای داخلی از فروش بالایی برخوردار است بلکه افراد بسیاری از کشورهای دیگر نیز خواهان خرید این محصول می باشند. به دلیل استقبال کشورهای دیگر از این محصول سالانه حجم بالایی از آن به کشورهای عراق و روسیه صادر می‌شود و موجب سودآوری بالایی برای کشور می گردد.

قیمت عمده فروشی ضد زنگ مرغوب داخلی

قیمت عمده فروشی ضد زنگ مرغوب داخلی

قیمت ضد زنگ مرغوب داخلی در عمده فروشی این محصول بسیار مناسب تر از تک فروشی ها می باشد اگر شما قصد خرید عمده این محصولات را دارید می توانید به این مرکز مراجعه نمایید و علاوه بر این که محصولاتی درجه یک و مرغوب تهیه می کنید از تخفیفات ویژه فروش عمده آن نیز بهره مند شوید.

با توجه به این که امروزه افراد بسیاری در شهرهای گوناگون به فروش این ضد زنگ ها مشغول می باشند برایشان مسئله قیمتی بسیار حائز اهمیت می باشد بنابراین ترجیح می دهند این محصولات را از مراکزی تهیه نمایند که قیمت ارزان تری داشته باشد. بیش تر این افراد خرید عمده محصولات خود را از این نمایندگی انجام می‌دهند.

3

  1. سلام لوله فلزی است که در رطوبت بالا نگهداری می شود از چه نوع ضد زنگ استفاده کنم

  2. سلام لوله فلزی ازجنس استنلس استیل هست یا گالوانیزه ؟
    این خیلی مهم است برا انتخاب سیستم پوششی
    اگه اسنلس استیل باشه طبق استانداردهای بین المللی باید یه رنگ زینک فری اپوکسی اجرا بشه و اگه اهن گالوانیزه باشه زینک ریچ گزینه خوبی است.
    اگه روطوبت خیلی شور باشه و استلس استیل باشه ، پرایمر اپوکسی دریائی و رویه گلس فلیک اپوکسی با ضخامت حداقل 1 میل پیشهناد می کنیم .

    اگه رطوبت مثلا در محیط سالن قارچ باشه رویه فنولیک اپوکسی بعد از اجرای پرایمر پیشنهاد می گردد.

  3. با سلام
    لوله فلزی در رطوبت خیلی بالا سعی کیند از پرایمر اپوکسی دریائی استفاده کنید و حداقل در دولایه رنگ امیزی شود.
    لایه اول پرایمر ضد زنگ
    لایه دوم اپوکسی در معرض سایه و پلی اورتان در معرض افتاب شدید

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما