خرید رنگ ترافیکی تک جزئی با مجوز پلیمر

ایا به دنبال خرید رنگ ترافیکی تک جزئی و دوجزئی با مجوز ازمایشگاه پلیمر ایران هستید؟ ایا فرق بین رنگ خط کشی معمولی و رنگ خط کشی استاندارد را می دانید؟ باید بدانیم که فرمول تولید رنگ های خط کشی با توجه به نوع مواد اولیه و کارخانه تولید کننده رنگ ترافیکی که دارای بخش تحقیق و توسعه است فرق می کند.و می توان با توجه این مسائل فرمول های مختلفی از چند تا نمونه مواد اولیه مختلف تولید کرد.

خرید رنگ ترافیکی تک جزئی

رنگ ترافیکی تک جزئی و مجوزازمایشگاه پلیمر ایران

خریدار رنگ ترافیکی باید توجه کند که یه رنگ ترافیکی سرد خوب باید تحت استاندارد مشخصی تولید شود و اگر استانداردی برای ان تعریف نشود نمی توانیم معیار کمی و یا کیفی ان را مشخص کنیم. مانند نمونه طبق استاندارد ها مثلا مقاومت دربرابر رطوبت و یا شرجی رنگ ترافیکی باید 72 ساعت بوده و مقاومت دربرابر اب خالص در اثر غرقاب شدن 24 ساعت باشد. اگر به دنبال خرید رنگ ترافیکی تک جزئی با مقاومت و دوام کافی در همه شرایط هستید باید یه رنگ استاندارد را خریدکنید تا کم و کیف و کارائی ان را بدانید.

خرید رنگ ترافیکی تک جزئی

مجوز ازمایشگاه پلیمر ایران برای رنگ ترافیکی تک جزئی

  1. مقاومت در برابر سر خوردگی
  2. چسبندگی
  3. میزان پوشش دهی
  4. نوع رنگ
  5. وزن مخصوص رنگ
  6. وزن جامد
  7. حجم جامد
  8. ویسکوزیته
  9. خشک شدن سطحی
  10. خشک شدن عمقی
  11. مقاومت در برابر اب
  12. مقاومت در برابر رطوبت

خرید رنگ ترافیکی تک جزئی

فروش رنگ ترافیکی سرد تک جزئی  با مجوز پلیمر ایرن

شما می توانید درخواست خرید رنگ ترافیکی تک جزئی با مجوز ازمایشگاه پلیمر ایران را برای ما بفرستید ما همراه بامحصول تولید شده دیتا شیت ازمایشگاهی و تائید شده رابرای شما ارسال می کنیم.حتی در حین کار نیز می توانید از ناظر خود بخواهید ازمایش مورد نظر را انجام دهد.توجه داشته باشید قبل از اجرای رنگ سرد باید از سلامت اسفالت جاده مطمئن شده تا رنگ بهترین کارائی را داشته باشد.

 

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما