دریافت لیست قیمت رنگ های ترافیکی و فاکتور فروش

برای دریافت و اگاهی از لیست قیمت رنگ های ترافیکی سرد و گرم و در شهر های مهم ایران مانند تهران و اصفهان و شیراز  و بندرعباس و زاهدان و مشهد و تبریز  و دریافت پیش فاکتور فروش درصفحه گوشی موبایل خود و اشنایی با کم و کیف رنگ های خط کشی به سایت فروشگاه رنگ ترافیکی ما مراجعه کنید.

لیست قیمت رنگ های ترافیکی

فروش انواع رنگ های ترافیکی و مواد مصرفی درخط کشی

اولا رنگ هایی که درخط کشی مصرف می شوند باید در تمام طول عمر مفید خود از یک فام رنگی مشخص برخوردار بوده و دوام قابل قبولی داشته باشند و تقسیم بندی مواد اولیه موزد استفاده در خط کشی ها براساس زمان خشک شدن و میزان کارائی و دوام میزان انعکاس نور و همچنین ساختار شیمیایی انجام می شود. ما فروشنده رنگ های ترافیکی سرد و گرم و دوجزئی هستیم و نسبت به کم و کیف قضیه اشنایی داریم لذا برای دریافت لیست قیمت رنگ های  ترافیکی یا خط کشی با ما تماس بگیرید.

لیست قیمت رنگ های ترافیکی

تقسیم بندی رنگ های ترافیکی و فروش ان

تقسیم بندی رنگ خط کشی براساس 1-رنگ کم دوام و بادوام و ناپایدار مانند رنگ های ترافیک سرد معمولی  بر پایه رزین های الکید ی و اکریلیک و 2- خط کشی های بادوام و پایدار مانند ترموپلاستیک و سیستم های دوجزئی مانند اکریلیک دوجزئی یا پلاستیک سر د هترین ، اپوکسی ، پلی استر ،پلی یورتان ، پلی یوره و نوارهای پیش ساخته 3-علائم برجسته روسازی که قابلیت برف روبی داشته باشند که در حال حاضر  فروش چند نمونه از رنگ های ترافیکی بالا در ایران رواج دارد. مانند نمونه قیمت رنگ ترافیکی پیش ساخته یا پریفاب بر اساس متر مربعی است .

لیست قیمت رنگ های ترافیکی

رنگ های ترافیکی سرد چیست ؟

رنگ سرد از رنگ هایی است که در دمای محیط اجرا شده و ترکیبات انها بر پایه رزین های الکید ،الکید اصلاح شده و کلروکائوچو و اکریلیک معمولی می باشد که این گروه از مواد خط کشی معمولا در دسته کم دوام ها طبقه بندی می شوند سیستمهای دو یا چند جزئی نیز مانند اپوکسی ها و پلی یورتان ها و پلی استرها و اکریلیک های دوجزئی نیز به دلایل شرایط اجرا در مجموعه ی خط کشی های سرد قرار دارند.

لیست قیمت رنگ های ترافیکی

دریافت فاکتور فروش  و لیست قیمت رنگ های ترافیکی

لیست قیمت رنگ های ترافیکی را چگونه بدست بیاورم ؟ بسیاری از شماها در جریان خرید رنگ ترافیکی که قرار می گیرید دوست دارید با قیمت کلی رنگ های ترافیکی اشنا شوید و بهترین رنگ را برای کار خود انتخاب کنید اصلا نگران نباشید ما در کنار شما هستیم و بهترین ها را برای شما انتخاب می کنیم. لیست قیمت رنگ ترافیکی و فاکتور فروش ما را درصفحه گوشی موبایلتان داشته باشید.

 

 

 

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما