بررسی قیمت رنگ های ترافیکی در بازار

واکاوی و بررسی قیمت رنگ های ترافیکی درشرایط امروز بازار باعث می شود کسی که قرار است از این محصول در کارهای خود استفاده نماید و تفاوت کاربرد یه رنگ ترافیکی بایه نوع رنگ ترافیکی دیگه کجاست را بداند و بتواند در امور روزمره خود استفاده نماید. ایا کسی که فرق رنگ دوجزئی ترافیکی با رنگ ترافیکی تک جزئی سرد را نمی داند می تواند حتی در اجرا و نوع کاربرد ان تمایزی قائل شود؟

تفاوت قیمت رنگ های ترافیکی سرد و دوجزئی

همانطور که مستحضر هستید رنگ های ترافیکی انواع مختلفی دارند و رنگ سرد ترافیکی که مختص جاده هها و سالن ها وو کف اسفالت و.. می باشد و رنگ های دوجزئی را بیشتر در سرعت گیرهها و مکانهایی که بحث ترمز گیری مطرح است استفاده می شود و هر یک از این رنگ ها فلسفه ی وجودی خاصی دارد و نمی توان در قیمت گذاری و حتی در اجرا مانند هم اجرا کرد. طبیعتا رنگ دوجزئی باید با ضخامت بالا اجرا شود و نمی توان در اجرا توقع این را داشت که رنگ های سرد را هم ضخامت با دوجزئی اجرا کنیم.

رنگ های ترافیکی چیست ؟

بحثی که در کاربرد رنگ های ترافیکی مطرح می شود این است که این محصول ویژه کف اسفالت و بتن و سالنهای تولیدی طراحی شده است و مختص جاههایی است که عبور مرورو حتی تردد وسایل نقلیه می تواند مجاز باشد و این است که این نوع پوشش ها را ممتاز می سازد.و می تواند سالها خصوصا در سالن های سر پوشیده دوام بیاورد. در تصویر زیر رنگ ترافیکی گرم اکستروژن همراه با گلاسبید روپاش را نشان می دهد .

 

قیمت رنگ های ترافیکی در بازار

قبل ار اینکه راجع به قیمت رنگ های ترافیکی بپرسید نوع کاربرد و میزان رنگ مورد نیاز مشخص کنید در واقع هر رنگی برای یه کارائی مشخصی طراحی شده است به عنوان مثال رنگ دوجزئی ترافیکی را نمی توان برای خط کشی زمین های ورزشی و حتی خط کشی مدارس استفاده کرد چون دانش اموزان ممکن است لیز بخورند .قیمت امروز رنگ ترافیکی در لجظه درج این خبر در بازار نمی تواند برای هر نوعی ثابت باشد چون مواد اولیه مانند رزین ها و پیگمنت ها و مواد افزودنی ممکن است برای هر کشوری فرق نماید. جهت بررسی بیشتر قیمت رنگ های ترافیکی با ما تماس بگیرید.

 

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما