خرید رنگ خط کشی اسفالت مدرسه 5 و 10 و 20 کیلوئی

همانطور که می دانید برای رنگ امیزی کف حیاط مدارس اسفالتی و بتنی نیاز به خرید رنگ خط کشی اسفالت مدرسه در ظرف های 5 و 10 کیلویی و حتی 20 کیلویی یا کمتر داریم. ما امادگی فروش انواع رنگ مخصوص کف اسفالتی و سیمانی در حلب های 5 و 10 و 20 و یا کنر داریم و امادگی داریم هر نوع فام رنگی را برای شما ارسال نمائیم.

رنگ خط کشی اسفالت مدرسه

توجه فرمائید که رنگ خط کشی اسفالت در مدارس و دانشگاهها و پارکینگ ها باید یه رنگ مخصوص کف باشد که در مقابل تردد دانش اموزان و تابش افتاب مقاوم باشد و براحتی از روی کف ازبین نرود. پس توجه نمائید که از بین رنگ های ساختمانی هیچ کدام مناسب رنگ امیزی کف نیستند و باید برای کف حیاط مدرسه که از جنس بتن و اسفالت است از رنگ های مخصوص ترافیکی و یا در پاره ای از موارد رنگ اپوکسی و پلی اورتان استفاده کرد.

مقدارخرید رنگ خط کشی اسفالت مدرسه

توجه فرمائید که تولید رنگ خط کشی در تناز هست و به مقدار کیلویی کم تولید می شود ولی می تواند بسته بندی داشته باشد . ولی من باب همکاری با شما ما می توانیم در ظرف های 5 کیلویی و 10 کیلویی و بیشتر به شما تحویل دهیم. معمولا برای هر متر مربع اسفالت حدود 1.5 کیلو گرم رنگ و 100 میلی لیتر تینر یا حلال رنگ ترافیکی استفاده می شود. مقدار متراژ کارتان را اندازه بگیرید و بسته به خلل و فرج اسفالت و ضخامت مورد نیاز و حتی مدت ماندگاری می توانید از یک کیلو تا 2 کیلو گرم بر متر مربع سفارش دهید .

نکات اجرایئ رنگ خط کشی اسفالت مدارسه

  • حتما از تینر مخصوص ترافیکی استفاده کنید.
  • استفاده از بنزین وتنیر های فوری دیگر برای رقیق کردن رنگ خط کشی هنگام اجرا مجاز نیست.
  • استفاده از تینر های دیگه ممکن است سبب سیاه شدن رنگ و کاهش کارائی رنگ گردد.
  • معمولا هنگام اجرا با ضخامت های یکسان اجرا کنید تا دچار دوفازی نگردد.
  • دوفازی یعنی اینکه تغییر رنگ در سطوح مختلف با یک رنگ یا دیده شدن رنگ های مختلف در یک سطح
  • اگه رنگی اضافه داشتید بین سه ماه تا شش ماه می توانید نگه داری کنید و مجدد رنگ امیزی کنید.

 

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما