مراکز تولید رنگ ترافیکی خط کشی پارکینگ

مراکز تولید رنگ ترافیکی خط کشی پارکینگ در تلاش هستند تا محصولی باکیفیت و دوام بالا را با قیمت مناسب و به آسانی به دست مصرف کنندگان خود برسانند. لذا با بالا بردن کیفیت محصولات خود و عرضه آنها به صورت مستقیم و بدون واسطه به قیمت تولیدی همواره سعی در فروش بالاتر و جلب رضایت مشتریان را دارند.

بنابراین خریداران می توانند از طریق فروشگاه اینترنتی مرکز خرید رنگ ترافیکی بهترین این محصول را بدون واسطه سفارش داده و با نازلترین قیمت دریافت نمایند.

مراکز تولید رنگ ترافیکی خط کشی پارکینگ

مشخصات شیمیایی رنگ ترافیکی

مشخصات شیمیایی رنگ ترافیکی

همانطور که می دانید رنگ های ترافیکی برای مشخص کردن مسیر ها و علائم ترافیکی بر روی سطوح آسفالت و بتنی در جاده ها و خیابان ها مورد استفاده قرار می گیرد علاوه بر این برای خط کشی محوطه پارکینگ های شخصی و یا عمومی ، مصارف استخری استفاده می شود.این محصول در برابر سایش مقاومت بسیار بالایی داشته و بسیار ضربه پذیر می باشد.

رنگ ترافیکی بسته به نوع کاربرد آنها در انواع سرد و گرم چند جزئی موجود هستند. رنگ ترافیکی سرد از نظر اقتصادی بسیار به صرفه بوده و بعد از ۹ ماه باید تمدید شود . از این رنگ بیشتر در خط کشی پارکینگ های شخصی و معابر فرعی استفاده می شود.در مقابل ان ، رنگ ترافیکی چند جزئی ماندگاری بسیار بالایی داشته ( ۱۸ ماه ) و اکثرا در پارکینگ های عمومی و جاده‌های پرتردد، خیابانهای با ترافیک بالا ( برای خط کشی عابر پیاده ) اجرا می شود.

رنگ ترافیکی با توجه به مکانی که به کار می رود دارای مشخصات شیمیایی مخصوصی می باشد. اغلب ترکیبات رزین های اکرولیک و اپوکسی ها و همچنین مواد حلال همچون تولوئن ، زایلن و استون در ترکیبات ان می باشد.

توزیع کننده رنگ ترافیکی سه جزئی

توزیع کننده رنگ ترافیکی سه جزئی

توزیع کننده رنگ ترافیکی سه جزئی با فروش محصولی باکیفیت در رنگ بندی متنوع و بادوام به روش مستقیم و بی واسطه سبب جذب مشتریان زیادی از سرتاسر کشور شده است.توزیع کننده این محصول همچنین تمام تلاش خود را در زمینه تحویل مرغوبترین رنگ ترافیکی اصفهان با ماندگاری و دوام بالا کرده و آن را به آسانی و پایین ترین قیمت ممکن از طریق فروش اینترنتی در دسترس خریداران قرار می دهد .

پخش کننده در واقع کاری می کند که مشتریان به راحتی و با اطمینان خاطر بالا محصول را سفارش داده و از بابت کیفیت و قیمت محصول خیالشان راحت می باشد.لازم به ذکر است که قیمت خرید عمده رنگ ترافیکی در فروش عمده بسیار به صرفه تر از خرید به صورت جزئی بوده و همراه با تخفیفات ویژه و قیمت های شگفت انگیز می باشد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما