فروشنده رنگ ترافیک الکید کلروکائوچو + ضمانت اصل کالا

فروشنده رنگ ترافیک الکید کلروکائوچو این محصول با کیفیت را با ضمانت اصل کالا در اختیار خریداران محترم قرار می دهد. این محصول در تنوعی از رنگ ها با توجه به نیاز بازار تولید می شود. همان طور که می دانید از این رنگ بر روی سطح آسفالت و بتن استفاده می شود و برای علامت گذاری در جاده ها،خیابان ها، اتوبان ها،فرودگاه ها و… به کار می رود.

فروشنده رنگ ترافیک الکید کلروکائوچو + ضمانت اصل کالا

مشخصات رنگ ترافیک الکید کلروکائوچو

مشخصات رنگ ترافیک الکید کلروکائوچو

رنگ ترافیک الکید کلروکائوچو ویژگی های خاصی دارد، از جمله ویژگی های این محصول این است که این رنگ چسبندگی بالایی دارد و به راحتی بر روی سطح مورد نظر می چسبد، البته باید به این نکته توجه داشته باشیم که قبل از استفاده از رنگ، سطح را از آلودگی ها و گرد و خاک پاک کنیم و اگر سطح مرطوب است تا خشک شدن آن صبر کنیم.

ویژگی دیگر این رنگ، مقاومت بالای این رنگ در برابر سایش می باشد از آنجا که از این رنگ در خیابان ها استفاده می شود، داشتن مقاومت بالا در این محصول ضروری است. درضمن رنگ ترافیکی در اثر بارش برف و باران صدمه نمی بیند یعنی در برابر آب مقاوم می باشد. همچنین نور خورشید باعث از بین رفتن رنگ ترافیکی نمی شود. بنابراین این رنگ در برابر تغییرات آب و هوا مقاومت بالایی از خود نشان می دهد.

یکی دیگر از ویژگی های رنگ ترافیک الکید کلروکائوچو خشک شدن سریع این رنگ می باشد. این مشخصه برای رنگ ترافیکی بسیار مهم می باشد چون نمی توان برای مدت زیادی از خیابان یا اتوبان استفاده نکرد. علاوه بر این با استفاده از این رنگ، هم می توان به صورت دستی سطح مورد نظر را رنگ کرد، هم به وسیله ماشین های رنگ کاری از این محصول استفاده کرد.

خرید رنگ ترافیک الکید کلروکائوچو سفید

خرید رنگ ترافیک الکید کلروکائوچو سفید

تولید کننده رنگ ترافیک کلروکائوچو با تولید این محصول گامی بلند در راستای تولید یک محصول با کیفیت برداشته است. این محصول داری رنگ بندی می باشد اما در این میان، رنگ الکید کلروکائوچو سفید با توجه به نیاز بازار تولید بالایی دارد.

قیمت رنگ الکید کلروکائوچو مانند سایر محصولات به نرخ روز می باشد و با توجه به نوسانات بازار متغیر است. البته خریداران محترم برای این که از قیمت مقرون به صرفه محصول بهره ببرند می توانند این محصول را به صورت عمده خریداری کنند.

همچنین شما خریداران محترم علاوه بر این که می توانید رنگ کلروکائوچو سفید را به صورت حضوری تهیه کنید می توانید این محصول را به صورت اینترنتی خریداری کنید، خرید اینترنتی این مزیت را برای شما به همراه دارد که بدون صرف وقت و به راحتی می توانید محصول مورد نظر خود را سفارش دهید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما