تولیدی رنگ ترافیکی سفید و زرد درجه یک مطابق با فرمول آلمان

تولیدی رنگ ترافیکی سغید و زرد درجه، یک مطابق با فرمول آلمان، که از پرکاربرد ترین، رایج ترین و گرانترین فام های رنگ موجود در بازار است، یکی از برترین ها می باشد. در خرید رنگ ترافیکی سفید و زرد باید توجه خود را به برند و مواد سازنده ی آن معطوف کنید. بنابراین این محصول را با فرمولی که تنها در انحصار ماست با یک قیمت استثنائی دریافت کنید.

تولیدی رنگ ترافیکی سفید و زرد درجه یک مطابق با فرمول آلمان

بررسی ویژگی های رنگ ترافیکی

بررسی ویژگی های رنگ ترافیکی

با پدید آمدن شهرها و گسترش جمعیت، برای جلوگیری از بی نظمی و پرهیز از به وجود آمدن ترافیک وآسانتر شدن عبور و مرور، علائم، خط کشی ها و هشدار هایی روی جاده ها ی اصلی ترسیم کردند، برای این کار از رنگ هایی با عنوان رنگ های ترافیکی استفاده کردند، این رنگ ها در گروه رنگ های صنعتی قرار میگیرند.

ویژگی های رنگ ترافیکی

  • دوام و عمر بالایی در برابر سایش وتغییرات آب و هوا از خود نشان می دهند.
  • دانه بندی درست و مناسبی در ساختار خود دارند.
  • قدرت چسبندگی فراوانی به بتن و آسفالت دارند.
  • به سرعت خشک می شوند.
  • در برابر اشعه ی آفتاب مقاومت بالایی از خود نشان میدهند و تغییر نمی کنند.

انواع رنگ های ترافیکی اعم از:

  1. رنگ های ۲جرئی و چند جزئی: که بر پایه رزین های اکرلیک تولید و در کشیدن علامت ها، خط کشی ها و هشدارهای ترافیکی مورد استفاده قرار می گیرند، و ماندگاری بسیار بالایی دارند.
  2. رنگ ترافیکی سرد: بر پایه ی رزین کلر کائوچو، می باشد، و برای ترکیب مواد رنگ و استفاده از آن روی سطوح سیمانی و بتنی نیازی به دمای بالا نیست.
  3. رنگ ترافیکی گرم: که پایه ی اصلی آن از رزین هیدرو کربنی می باشد. برای مخلوط کردن اجزای رنگ و درست کردن رنگ مورد نظر در گام اول باید دمای آن را به میزان معلومی افزایش دهیم و بعد آن را روی سطحی که می خواهیم به کار ببریم این رنگ به سرعت خشک می شود، و قدرت چسبندگی بالایی دارد. بنابراین استفاده از آن در آزاد راهها، جاده ها وخیابان های شلوغ و پر رفت و آمد بسیار مناسب می باشد.

تفاوت رنگ ترافیکی سرد و گرم

تنها تفاوت در چگونگی اجرای آن ها می باشد. هردو برای کشبدن خطوط و علائم در جاده ها به کار می روند، و قدرت چسبندگی بالایی دارند.

فروش رنگ ترافیکی به قیمت تولیدی

فروش رنگ ترافیکی به قیمت تولیدی

فروش رنگ ترافیکی به قیمت تولیدی یکی از مزایای خرید، از شرکت ما می باشد.نرخ رنگ های خط کشی با فام های زرد و سفید از سایر رنگ ها گرانتر می باشد، چرا که میزان درخواست این محصول از سایر رنگ ها بیشتراست. قیمت ها با توجه به موقعیت و فرمول و حتی نوع برند متغییر است. شما میتوانید این کالا را از تولیدی رنگ ترافیکی ما مطابق با فرمول آلمان با بالاترین کیفیت و نازلترین قیمت به صورت عمده و جزئی سفارش دهید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما