عمده فروشی ضد زنگ نسوز به قیمت

امروزه از ضد زنگ نسوز در صنعت ساختمان سازی بسیار استفاده می‌شود. این ضد زنگ ها به دلیل کاربرد های فراوانی که دارند بسیار پر فروش بوده و به میزان انبوه تولید می‌شوند. در بیشتر شهر ها عمده فروشی هایی برای فروش این محصول، در حال فعالیت و آماده خدمت رسانی به مشتریان خود می‌باشند. این عمده فروشان محصولات خود را به دو صورت عمده و جزئی، با قیمتی مناسب و ارزان عرضه کرده و در اختیار مشتریان خود قرار می‌دهند.

عمده فروشی ضد زنگ نسوز به قیمت

انواع ضد زنگ نسوز موجودی ما

  • رنگ نسوز سیلیکونی 250 درجه مقاوم (البته در حرارت غیر مستقیم)
  • رنگ نسوز نقره ای 350 درجه نقره ای – مقاوم در برابر حرارت غیر مستقیم
  • ضد زنگ نسوز 400 درجه نقره ای رنگ – بهتره با ضخامت 30 الی 40 میکرون کار کنید
  • ضد زنگ نسوز 600 درجه نقره ای – حرارت مستقیم نباید بخوره

نکته مهم :  در اجرای ضد زنگ نسوزحتما سعی کنید نازک کار کنید چون اجرای ضخیم رنگ موجب شکننده شدن و عدم مقاومت در اثر شوک های حرارتی میگردد. زمان درخواست حتما از تینر مخصوص هم سفارش دهید. این ضد زنگ ها هواخشک و پایه حلال هستند .

کاربردهای مختلف ضد زنگ نسوز

کاربردهای مختلف ضد زنگ نسوز

استفاده از ضد زنگ نسوز یا همان رنگ های سیلیکونی به دلیل کاربرد هایی که دارند، بسیار زیاد شده است، که در اینجا به برخی از آن ها اشاره خواهیم کرد. در حقیقت این رنگ ها ضد حریق می‌باشند و می‌توان از آن ها در هر مکانی استفاده کرد زیرا در برابر هرگونه حرارت، مواد شیمیایی و گرد و خاک مقاوم هستند. این رنگ ها همچنین ضد آب می‌باشند و می‌توان از آن ها برای رنگ کردن سطوح وسایلی که در معرض رطوبت قرار دارند استفاده نمود. رنگ سیلیکونی در برابر سایش بسیار مقاوم است و قابل شست و شو می‌باشد و می‌توان از آن برای پوشش لوله های دودکش   ساختمان ها و شوفاژ استفاده کرد.

تامین کننده داخلی انواع ضد زنگ نسوز

تامین کننده داخلی انواع ضد زنگ نسوز

در بیشتر شهر ها تامین کنندگان داخلی برای تولید و فروش رنگ نسوز صنعتی موجود می‌باشند. این تامین کنندگان در تلاش هستند بهترین و با کیفیت ترین رنگ ها را تولید کرده و به بازار فروش عرضه نمایند تا بتوانند نظر مشتریان را بیش از پیش به سوی محصولات تولیدی خود جلب نمایند. همانطور که می‌دانید این رنگ ها بعد از تولید شدن در کارخانه ها، به بازار فروش عرضه و پخش می‌شوند تا در اختیار خریداران قرار گیرند. برای خرید رنگ سیلیکونی نسوز با قیمتی مناسب و ارزان می‌توان به چندین روش اقدام کرد. یکی از بهترین و مقرون به صرفه ترین روش ها، خرید این رنگ ها به صورت اینترنتی می‌باشد. خریداران با مراجعه به سایت های معتبر می‌توانند بهترین رنگ سیلیکونی را به صورت آنلاین سفارش دهند. در این سایت ها اطلاعات کاملی از انواع این محصولات نوشته شده است که در اینجا به برخی از آن ها اشاره خواهیم کرد.

این اطلاعات شامل نوع رنگ ها، نحوه تولید آن ها، نحوه استفاده از این محصول در صنایع مختلف، کاربرد ها و مزیت های استفاده از رنگ سیلیکونی، میزان کیفیت و قیمت هر کدام از انواع این محصولات، می‌باشند که به خریداران در انتخاب مناسب ترین رنگ ها کمک می‌کنند. همچنین در این سایت ها کارشناسانی حضور دارند که به صورت آنلاین به سوالات مشتریان در خصوص انتخاب و خرید رنگ مورد نیازشان پاسخ می‌دهند و آن ها را راهنمایی می‌کنند. این روش خرید، برای کسانی که امکان خرید حضوری یا دسترسی به تامین کنندگان را به دلایلی از قبیل نداشتن زمان کافی یا مسافت های دور ندارند بسیار مناسب می‌باشد. خرید و فروش این ضد زنگ های نسوز به صورت عمده بسیار مقرون به صرفه تر از خرید آن به صورت جزئی می‌باشد و قیمت پایین تر و ارزان تری دارد.

2

  1. لطفا کاشناستون با ما تماس بگیره میخواهیم رنگ‌نسوز خرید کنیم ولی شمارتونو نداریم

  2. سلام اقای کاتبی عزیز ازاینکه از مجموعه ما برا قزوین رنگ نسوز خرید کردید سپاسگزاریم

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما