رنگ ترافیکی دو جزئی و نحوه اجرا و مزایای آن روی آسفالت

رنگ ترافیکی دو جزئی  یک گزینه بسیار مناسب  و بادوام برای خطوط راه راه مناطق پرتردد مانند جاده ها، پارکینگ ها، گذرگاه ها، مسیرهای دوچرخه سواری و خطوط ایستگاهای  اتوبوس است. رنگ دو جزئی از ترکیب  کردن یک رزین اکریلیک  پایه رنگدانه شده با یک عامل پخت مانند پراکساید و یا هاردنر، فیلم پلیمری ضخیم  تشکیل می شود. هنگامی که بلافاصله مخلوط شده و اعمال می شود، این دو عنصر پلیمریزه می شوند تا یک ترکیب قوی و طولانی مدت را تشکیل دهند.

رنگ ترافیکی دو جزیی  در مقایسه با رنگ ترافیکی تک جزیی، چرخه عمر بسیار طولانی  درحد  3 برابر رنگ سرد دارد. رنگ های دو جزئی  در صورت مراقبت و نگهداری مناسب می توانند تا 12 سال داخل سالن هایی که تغییرات دمائی نداریم دوام بیاورند.

مخلوط به دست آمده را می توان به طریق  گوناگون روی جاده اعمال کرد. برای کارهای کوچکتر، خدمه جاده می توانند به صورت دستی رنگ را با استفاده از لیسه و یا تی  اجرا  کنند، اما اگر کار شامل بخش های وسیعی از جاده باشد، می توان به جای آن از تجهیزات پیاده روی و کامیون ها استفاده کرد. اجرای رنگ ترافیکی و دانستنیهای ان را در این مطلب به اشتراک گذاشتیم

رنگ ترافیکی دو جزئی

پکیج ارائه شده رنگ دو جزئی ترافیکی برا مشتری  

رنگهای دو جزئی معابر و خط کشی معمولا در حلب های 25 کیلویی تولید می شود و پودر پروکساید به میزان لازم 200 تا 250 گرم کنار رنگ ارسال میشود.تمام سعی ما بر این است که با کیفیت کالا رضایت مشتریان عزیز را جلب کنیم. مهمترین قضیه در رنگ های دوجزئی این است که رنگ به موقع پخت شود و از بابت معطلی کارگران و نقاش ها در معابر در زمان اجرا جلوگیری شود. و این برمیگردد به کیفیت پروکساید و کیفیت رنگ که ما برای همه اینها سناریو داریم .

رنگ ترافیکی دو جزیی را چگونه اجرا  می کنند؟

رنگ ترافیکی دو جزیی  در مناطق پر تردد که تردد زیاد دارند استفاده می شود. در خطوط عابر پیاده، مسیرهای دوچرخه سواری روی آسفالت، خطوط اتوبوسرانی و علائم هشدار دهنده  ترافیکی  از این رنگ مقاوم  استفاده میشود.

خط کشی  رنگ دو جزیی می تواند از نظر منطقه ای دشوار باشد. هر چه مدت طولانی تری مجبور به بستن یک لاین، پیاده رو یا جاده باشید، رانندگان و عابران پیاده ناراحت تر می شوند و کارکنان جاده شما بیشتر در معرض شرایط کاری خطرناک قرار می گیرند.

یکی دیگر از مزایای استفاده از این است که به سرعت خشک و پخت می شود. می شود. یک لایه معمولی را می توان از 15 تا 30 دقیقه پس از اعمال خشک کرد. و تردد وسایل نقلیه شکل بگیرد. به هر حال هرچه زمان به پخت رنگ بدهیم رنگ سخت تر شده و دیر تر سیاه می شود.  در آب و هوای نسبتا گرم  رنگ‌های در کمتر از ده دقیقه خشک می‌شوند و  و زمان بسته شدن خطوط را به شدت کاهش می‌دهند. البته توصیه می شود در آب و هوای گرم اجرا نکنیم. چون رنگ تاول و حباب  می زند.

رنگ راه  دو جزئی مناسب برای لایه های آسفالت و بتن است. حتی در هوای سرد یک پیوند محکم ایجاد می کند و به راحتی تراشه یا فرسوده نمی شود. محصولات حتی در برابر اثرات خشن تیغه های برف روب مقاومت می کنند و آنها را برای طیف وسیعی از آب و هواها مناسب می کند.

رنگ ترافیکی دو جزئی
اجرای رنگ دو جزئی ترافیکی همراه با لاک توسط ایمن رنگ در کف سردخانه امید پخش پارسیان

 معایب رنگ دوجزئی ترافیکی برای بهره بردار 

  • معمولا رنگ دوجزئی ترافیکی بعد از بارندگی سر می شود .این رنگ مناسب مدرسه ها نیست چون دانش اموزان بازی می کنند و خیس که بشه مناسب برا زیر پای دانش آمو زان نیست .
  • خیلی رنگ قوی است و موجب تخریب آسفالت می شود.
  • حتی برا کف بتنی یه تیکه خصوصا بیرون مناسب نیست و چون ضریب انبساط خطی با بتن یکی نیست، در سرد و گرم شدن ،موجب تخریب بتن می گردد.
  • درمقابل رطوبت طولانی مدت یا غرقابی مناسب نیستند.
  • رنگ ترافیکی دو جزئی

مزایای رنگ ترافیکی دو جزیی؟

اگر به دنبال یک محصول خط خطی با ماندگاری طولانی هستید، رنگ ترافیکی دو جزیی  بادوام ترین رنگ موجود در بازار است. با چرخه عمر طولانی خود، سرمایه گذاری اولیه روی رنگ ترافیکی دو جزیی  می تواند در هزینه های کاربرد، تعمیر و نگهداری شما صرفه جویی کند. یک برنامه معمولی 3 تا 5 و گاهی تا 10 سال طول می کشد. رنگ ترافیکی دو جزیی حتی در شرایط سخت محیطی مقاوم در برابر خراش  و سایش است.

رنگ ترافیک دو جزیی به طور مطمئن به بسترهای مختلف متصل می شود. می‌توانید رنگ دو جزیی  را با مهره‌های شیشه‌ای روپاش  و یا گلاسبید، استفاده کنید تا سطح جاده‌ای با انعکاس بالا ایجاد کنید که ایمنی و دید را به طراحی بادوام آن اضافه می‌کند. رنگ دو جزیی را می توان در هر رنگی که می خواهید فرموله  و تولید کرد، از رنگ های ایمنی استاندارد مانند رنگ سفید و زرد  گرفته تا رنگ های سفارشی مانند .

رنگ ترافیکی دو جزئی

رنگ معابر دو جزئی برای دستیابی به یک کار خط کشی  با کیفیت بالا و طولانی مدت در حد 18 ماه  توصیه می شود. این رنگ قدمتی برای بیش از 50 سال، به عنوان یک پیشرو در صنعت رنگ علامت گذاری ترافیک رشد کرده است. تعهد ما به توسعه مداوم محصول و خدمات عالی به مشتریان، ما را به شریکی خوب برای نیازهای تامین رنگ علامت گذاری آسفالت های خیابان های  شما تبدیل می کند. برای اطلاعات بیشتر، یا برای شروع راه حل نقاشی ترافیک دو جزئی امروز با ایمن رنگ تاپ تماس بگیرید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما