استعلام قیمت رنگ خط کشی اسفالت

رنگ خط کشی اسفالت قابل اجرا روی سطح آسفالت است. این رنگ ها دارای کیفیت های متعدد و گوناگون هستند. رنگ های آسفالت در دو گروه سرد و گرم بسته به استفاده قرار می گیرند. این رنگ از گروه رنگ های صنعتی است. همانطور که می دانید برای نشان دادن علائم ترافیکی و راهنمایی و رانندگی و مشخص کردن حریم خطوطی را بر روی آسفالت می کشند برای کشیدن این خطوط به رنگ آسفالت نیاز است.رنگ هایی که در مجموعه ی ما به فروش می رسند رنگ های با کیفیت و متنوعی هستند برای استعلام قیمت و اطلاعات بیشتر می توانید با مشاورین فروش در ارتباط باشید.

استعلام قیمت رنگ خط کشی اسفالت

راهنمای انتخاب رنگ خط کشی اسفالت

راهنمای انتخاب رنگ خط کشی اسفالت

در انتخاب رنگ خط کشی اسفالت باید دقت کرد چرا که رنگ ها کاربرد های متفاوتی با توجه به شرایط موجود در محل مورد استفاده دارند. به دلیل بافت انعطاف پذیر اسفالت نمیتوان از هر رنگی برای خط کشی بهره برد زیرا این عمر رنگ پذیری اسفالت را کاهش داده است . نکته ای دیگر باتوجه به شرایط جوی متفاوت در مناطق بهتر است از رنگ های با کیفیت و مناسب استفاده شود.

معرفی انواع رنگ اسفالت:

رنگ خاکستر زغال سنگ برای سطوح بزرگ استفاده می شود. این رنگ ها قیمت نسبتا بالایی دارند.

قیمت و کیفیت مناسب رنگ های اکریلیک محلول در پلیمر گزینه ی مناسبی برای رنگ آمیزی می باشند، این رنگ ها به علت محلول در آب بودن ضرر و آسیبی برای اسفالت به همراه ندارد. چون این رنگ ها مقاومت بالایی دارند و خطوط به صورت ثابت بدون پوسته پوسته شدن روی اسفالت باقی می ماند.

رنگ های لاتکس که بر پایه آب هستند به سرعت روی اسفالت خشک می‌شوند و قابلیت استفاده روی اسفالت گرم و یا سرد را دارا می باشند و این امر باعث محبوبیت این نوع رنگ در بین انواع دیگر شده است. دقت فرمایید قبل از استفاده از رنگ لاتکس باید سطح اسفالت عاری از هرگونه گرد و غبار و آلودگی روغنی و غیره باشد.

نوع دیگری از رنگ اسفالت، رنگ های بر پایه روغن است که ضعف این رنگ ها در طولانی بودن زمان خشک شدن آن می باشد. رنگ های روغن انعطاف پذیری ضعیفی دارند و این امر سبب آسیب دیدن و ترک برداشتن اسفالت میشود.

هنگام خرید رنگ به موارد زیر دقت فرمایید: شرایط جوی و مقاوم بودن رنگ در منطقه، سرعت خشک شدن بالا، تابش و شدت نور خورشید، عدم تغییر رنگ در برابر تابش خورشید، چسبندگی عالی به اسفالت

محل پخش رنگ خط کشی اسفالت

محل پخش رنگ خط کشی اسفالت

محل پخش رنگ اسفالت به صورت حضوری درب کارخانه، غیر حضوری و آنلاین از طریق وب سایت و یا شبکه های اجتماعی و با برقرار تماس تلفنی با مشاورین فروش و ثبت اطلاعات شما مشتری گرامی امکان پذیر است. پیشنهاد ما به شما خرید به صورت غیر حضوری از طریق وب سایت است چرا که در وقت و هزینه ی شما صرفه جویی می‌شود. فقط کافی است با ما تماس بگیرید ، ثبت سفارش کنید و محصول را در محل تحویل بگیرید. در انتخاب رنگ دقت کافی داشته باشید و حتما اطلاعات در رابطه با نحوه ی مصرف و زمان آن و کیفیت رنگ بدست آورید. در هنگام خرید اطلاعات مورد نیاز را از مشاورین ما دریافت کنید.

هدف ما تولید و پخش محصولی با کیفیت و جلب رضایت شما عزیزان می باشد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما