خرید رنگ خط کشی اسفالت پارکینگ ها و مدارس و کارخانه ها

بهترین رنگ خط کشی  اسفالت  پارکینگ ها و مدارس و کارخانه ها ، چیست ؟ مقدار مصرف رنگ خط کشی به ازای یک متر طول به عرض 10 سانتی متر چقدر است ؟ ایا می توان رنگ خط کشی ها را یه نفر معمولی اجرا کنه ؟ ملزومات یه خط کشی  اسفالت با دست چیست ؟ ماندگاری رنگ خط کشی رو اسفالت چقدر است؟ برا مدارس کدام رنگ را برا خط کشی انتخاب کنم ؟ همه اینها را در این مقاله پاسخگو هستیم

خرید رنگ خط کشی اسفالت

خرید رنگ خط کشی اسفالت ایمن رنگ

بهترین رنگ خط کشی برا پارکینگ ها و مدارس و کارخانه ها که سطح اسفالت ی دارد رنگ ترافیکی سرد اکریلیک و رنگ ترافیکی دوجزئی اکریلیک هست. مابقی رنگ ها سازگاری زیادی با کف اسفالت ی ندارند  . بعضی از دوستان رنگ اپوکسی و پلی اورتان را رو اسفالت میزنن که ایمن رنگ تاپ  اصلا توصیه نمیکند. برای خرید رنگ خط کشی اسفالت می توانید همین الان با همکاران ایمن رنگ تاپ تماس بگیرید و مزیت ما این است که رنگها به سفارش تولید و ارسال میشه و جابجائی  و انبار نخورده که هزینه برا مشتری گرون تموم شود.

میزان مصرف رنگ خط کشی اسفالت پارکینگ ها و مدارس و کارخانه ها ی اسفالت

برای اجرای رنگ خط کشی اسفالت معمولا میزان مصرف رنک سرد ترافیکی حدود یک کیلوگرم بر متر مربع است . برا تمام سطوح اسفالتی همین میزان استفاده می شود.  و میران مصرف رنگ دوجزئی ترافیکی برا سطوح اسفالتی ،بین 2 تا 3 کیلوگرم می باشد و از این رنگ نمیشه میزان کم استفاده کرد و باید مقدار مصرف رنگ دوجزئی  را به میرانی که طبق دستور العمل است استفاده شود. متاسفانه بعضی از پیمانکاران کم کاری می کنند و همین سبب  زودتر پاک شدن رنگ می شود و این برا یه شرکت پیمانکاری ضرر است و کارفرما راضی نمی شود.

خرید رنگ خط کشی اسفالت

ایا رنگ خط کشی اسفالت را خودم می توانم اجرا کنم  ؟

رنگ خط کشی را می توان براحتی اجرا کرد به شرطی که یه ازمون خطا انجام شود. ما در کنار شما هستیم و راهنمایی می کنیم. رنگ خط کشی سرد ترافیکی اجرای راحتی دارد و عین رنگ روغنی است و براحتی می توان با اضافه تر کردن تینر و رقیق شدن رنگ ان را اجرا کرد. ولی رنگ دوجزئی باید با استفاده از نیروی متخصص اجرا شود و یه نفر معمولی با یه بار نمی تواند اجرای موفقی داشته باشد . رنگ دوجزئی نکات ظریفی دارد که باید ان را رعایت کرد . اگر به ان نکات واقف نباشیم اجرای نفس گیری خواهیم داشت.

ملزومات یه خط کشی اسفالت با دست چیست ؟

  • غلتک رنگ امیزی
  • تینر مخصوص رنگ ترافیکی
  • چسب کاغذی 5 سانتی متری
  • چند تا کله قندی درصورتی که اجرا در محل عبور و مرور باشه
  • برای رنگ دوجزئی لیسه و رنگ  و چسب کاغذی و یه نقاش ماهر و کار بلد
  • برای اجرای رنگ دوجزئی چند نفر نیاز هست که عملیات ایمنی  کارهای ترافیکی را انجام بده
  • برای اجرای رنگ دوجزئی و تک جزئی ترافیکی  با میزان زیاد نیاز به به وانت برا اجرا داریم
  • دستگاه ایرلس دستی که در زیر می بینید برا متراژهای بالا و مسیرهایی که دسترسی دستگاه راحت هست

خرید رنگ خط کشی اسفالت

 میران ماندگاری رنگ خط کشی رو اسفالت

  • بستگی به میزان تردد دارد و ایا رنگ در بیرون و درمقابل  افتاب هیت یا داخل ساختمان و ایا تردد اشخاص داریم و یا ماشین الات  و سواری
  • به هر حال چون در داخل ساختمان تغییرات دمایی کم هست ،، هر رنگی بزنیم مطمئنا ماندگاری خوبی خواهد داشت .
  • رنگ خط کشی سرد ماندگاری کمتری نسبت به رنگ دوجزئی دارد
  • رنگ دوجزئی با ضخامت 2 تا 2 و نیم میل رو اسفالت اجرا می شود. و کیفیت بالائی داشته و جز رنگهای بدون حلال حساب میشه

خرید رنگ خط کشی اسفالت

نکته : برا خط کشی مدارس بهتر است که از رنگ ترافیکی سرد استفاده شود ،چون رنگ دوجزئی اگه اب بهش برسه سر میشه و این برا دانش اموزان که درحیاط بازی می کنن مناسب نیست و  و زمان بارندگی و یا خیس شدن سبب سر خوردگی میگردد.

برای دریافت اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما